Kærestens far!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

samantha1986

Vial skriver:

Uden at have læst hele debatten.

DU lyder til at være den, der er allermest belastende i den familie..Sorry, men hvad pokker bilder du dig ind med den opførsel.

Stakkels søn og far. Synes, du skal til at blive lidt mere voksen og lade være at lege konkurrence med din svigerfar.

Jeg vil bede dig om at læse resten af debatten før du udtaler dig, for så får du et hel heds indtryk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

samantha1986

Weidemann1 skriver:

Kender alt til at have det svært med en fra sviger familien! Har ikke et specielt godt forhold til min svigermor! 
hun elsker at skabe problemer, og hun fryder sig over en hver konflikt!

Men for min kærestes skyld bider jeg det i mig, for hvis han sagde han ikke kunne lide min mor, vil jeg sq blive ked af det!

Så bid det i dig, også for dit kommede barns skyld! om du vil det eller ej, er og blir' det dit barns farfar! 

Jeg har bidt mange ting i mig, og gør det fortsat, så længe han ikke blander sig i hvordan vi gør tingene med vores barn når det kommer. Og det er lige meget hvem af vores forældre det er så vil vi sige fra.

Anmeld

6. januar 2012

samantha1986

stm2812 skriver:

Så læs resten af debatten hvor TS får omskrevet og bedre forklaret hvad hun mener... (:

Tak

Anmeld

6. januar 2012

stm2812

samantha1986 skriver:

Tak

Så lidt,... Har flere gange måtte bide mig i tungen .. eller rettere fingerne ...  for ikke at sætte nogen af de lidt hårde damer på plads herinde Mange er sq unødigt hårde uanset måden du først fik det skrevet på... jeg som kender  ham, synes kun du har været for mild i din udtalelse om ham

Anmeld

6. januar 2012

samantha1986

stm2812 skriver:

Så lidt,... Har flere gange måtte bide mig i tungen .. eller rettere fingerne ...  for ikke at sætte nogen af de lidt hårde damer på plads herinde Mange er sq unødigt hårde uanset måden du først fik det skrevet på... jeg som kender  ham, synes kun du har været for mild i din udtalelse om ham

Man kan godt nok få nogle hug nogen gange. Og det er ikke lige det man forventer når man skriver et indlæg. For det er jo kun fordi man har noget man gerne vil ud med. Men det mister man godt nok lysten til.

Men ja du kender ham jo, og jeg har da undgået at skrive en del som jeg godt kunne have skrevet. Men det havde sikkert alligevel været mig den var gal med.

Anmeld

6. januar 2012

stm2812

samantha1986 skriver:

Man kan godt nok få nogle hug nogen gange. Og det er ikke lige det man forventer når man skriver et indlæg. For det er jo kun fordi man har noget man gerne vil ud med. Men det mister man godt nok lysten til.

Men ja du kender ham jo, og jeg har da undgået at skrive en del som jeg godt kunne have skrevet. Men det havde sikkert alligevel været mig den var gal med.

hehe ja det havde det jo nok Synes desværre alt for ofte at trådskriverne får mange hug.. Så sent som i går så jeg en der havde lagt et emne ud omkring hannah fra de unge mødre og hold op hvor var nogle mennesker bare rigtig unfair overfor hende. Uanset hvad ens egen holdning er kan man godt holde en sober tone og snakke ordentligt til folk...

Anmeld

6. januar 2012

samantha1986

stm2812 skriver:

hehe ja det havde det jo nok Synes desværre alt for ofte at trådskriverne får mange hug.. Så sent som i går så jeg en der havde lagt et emne ud omkring hannah fra de unge mødre og hold op hvor var nogle mennesker bare rigtig unfair overfor hende. Uanset hvad ens egen holdning er kan man godt holde en sober tone og snakke ordentligt til folk...

Ja det kan man nemlig. Men det er jo sket før at folk ikke holder en sober tone, og ts får hug.

Anmeld

6. januar 2012

maisofie

Jeg synes ærligt talt, at det virker som om, det er dig og ikke din svigerfar, der er svær at have med at gøre i følge din egen beskrivelse.

Der er da ikke noget underligt i at fortælle sit voksne barn, at man har stress og smerter - og ja, selvfølgelig bekymrer din kæreste sig over det. Det er hans FAR, det handler om - ville du bede din egen mor eller far om at lade være med at blande dig ind i deres helbredsproblemer, fordi du ikke ønskede at belemres med dem?

Du skriver også, at han brokker sig over, at han ikke føler sig velkommen hos jer - jamen, det har han da helt ret i, har han ikke? Og du skriver jo selv, at I heldigvis ikke ses ret tit - men det må han ikke være ked af??

At du ligefrem fryder dig over, at han ikke må få glæden af at få beskeden om bryllupsforberedelserne fortalt af sin søn, virker dybt umodent. Er det virkelig på det niveau, du vil opføre dig over for dit barns

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.