Lad mig starte med at sige at jeg ikke har et særlig godt forhold til kærestens far. Jeg kan ikke lide ham og han kan ikke lide mig. gudskelov ser vi ham ikke særlig tit.
Desværre har han i den sidste tid haft det med at sætte griller i hovedet på min kæreste. Vi har snakket om hus, men skal ikke have det så længe jeg på su og banken er enige med os. Men fandme om hans far ikke begynder med at vi kunne gå til en anden bank, og ja det vælger min kæreste så at gøre fordi hans far har sagt det, og han når frem til det resultat vores bank og kom med, at vi skal vente til jeg ikke er på su. DEt udtrykte jeg også da hans far sagde det.
Har sagt til kæresten at det irritere mig at hver gang hans far siger noget, så gør min kæreste det. Kæresten er ene barn og har derfor ikke nogen der kan tage over med hensyn til faren.
Nu ringede faren så i går og begyndte at beklage sig over at han var stresset, og han havde så ondt i hjertet pga stress. Hvad kan vi bruge det til, så sig da fra på job eller gå til en læge, men lad være med at belemre din søn med det. For ja det ender jo med min kæreste tænker over det og bekymre sig. Og det er nok det faren vil opnå.
Fra start af har faren sagt til noget familie at han ikke håbede vi blev sammen, og i perioder når vi har haft problemer har de faktisk kun omhandlet faren. og jeg er ikke i tvivl om at gik vi fra hinanden var det pga faren. Faktisk har jeg sagt det direkte til kæresten. Faren skaber problemer ud af alt. Så føler han ikke han er velkommen her, så synes han ikke jeg er derude ret meget eller med til ret mange fødselsdag, så brokker han sig over resten af sin familie og jeg kunne blive ved.
HVOR ER JEG TRÆT AF DEN MAND!!!!
Tænker jeg ville få en glad kæreste som ikke skulle bekymre sig om alt muligt hvis den mand ikke var her mere. For han volder da kun problemer. Vi skal helst fortælle om alt hvad vi foretager os ellers bliver han fornærmet.
Men nu har jeg et lille triumf kort på hånden eller hvad man skal sige. Faren ved vi skal giftes næste år, og jeg har bestilt kirke den anden dag, plus fotograf og mad. Men kæresten har glemt at fortælle faren det. Og på lørdag når han kommer sammen med kærestens faster og hendes mand, så vil jeg fortælle det. Så har faren endnu en ting han kan blive fornærmet over og jeg synes bare han har godt af det.
Skulle lige ud med det her brokke indlæg, for han driver mig seriøst til vandvid.