Sms'er du med din kæreste imens arbejde/skole osv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

haha..

Jeg nyder det, så længe det varer..

Det skal du også gøre  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Savannah

Nej det gør vi ikke - Min kæreste haaaader at sms'e! og jeg er heller ikke vild med det. Hvis vi skriver sammen er det som regel kun om praktiske ting.. Dog ringer han til mig hver dag når han er på vej hjem fordi han savner mig... Han er så dejlig

Anmeld

6. januar 2012

Muffin_girl

Sally-Slingshot skriver:

Nej det gør vi ikke - Min kæreste haaaader at sms'e! og jeg er heller ikke vild med det. Hvis vi skriver sammen er det som regel kun om praktiske ting.. Dog ringer han til mig hver dag når han er på vej hjem fordi han savner mig... Han er så dejlig

Det er dejligt 

Anmeld

6. januar 2012

Clisolka

AalborgPigen skriver:

Dig gider jeg slet ikk svare Du er DUM!! Og meget heldig

Hehe ja, lidt meget heldig  Han æææælsker at lave mad, og jeg er sent hjemme, så han får da lov 

Anmeld

6. januar 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Hehe ja, lidt meget heldig  Han æææælsker at lave mad, og jeg er sent hjemme, så han får da lov 

Min mand laver kun mad en gang om året så heldig er du  

Anmeld

6. januar 2012

Munder

Nej, men vi mailer sammen hver dag

Vi har været sammen i over 14 år, men alligevel får jeg hver dag en morgenmail fra min mand, og vi skriver flere gange om dagen til hinanden. Det er skønt

Dengang vi lærte hinanden at kende, var der ingen af os der havde mobiler (jaja, jeg er et oldtidsfund), så vi er vant til at maile sammen

Anmeld

6. januar 2012

Muffin_girl

Munder skriver:

Nej, men vi mailer sammen hver dag

Vi har været sammen i over 14 år, men alligevel får jeg hver dag en morgenmail fra min mand, og vi skriver flere gange om dagen til hinanden. Det er skønt

Dengang vi lærte hinanden at kende, var der ingen af os der havde mobiler (jaja, jeg er et oldtidsfund), så vi er vant til at maile sammen

Ih hvor er det sødt  

Nu fik du da mig til at smile og grine Men ja du lyder lidt som en fra old tiden 

Anmeld

6. januar 2012

Munder

AalborgPigen skriver:

Ih hvor er det sødt  

Nu fik du da mig til at smile og grine Men ja du lyder lidt som en fra old tiden 

JEP, jeg var da 22, før jeg fik min egen mobillos, hvilket nok var meget normalt dengang i 1998

Anmeld

6. januar 2012

Muffin_girl

Munder skriver:

JEP, jeg var da 22, før jeg fik min egen mobillos, hvilket nok var meget normalt dengang i 1998

Jeg fik en da jeg var 12, det var i 2002 hehhe .. Det er sjovt at tænke på som tiden ændrer sig

Anmeld

6. januar 2012

Munder

AalborgPigen skriver:

Jeg fik en da jeg var 12, det var i 2002 hehhe .. Det er sjovt at tænke på som tiden ændrer sig

Er jo total mormor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.