Lader I jeres børn spille på jeres mobiler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

Maise86

Min datter på 3 år spiller dagligt på min iPhone. Min søn på 12 mdr leger med min IPad. Jeg ville ønske jeg kunne sige at det altid går godt men pt har jeg min 6. iPhone... Dog kører jeg stadig på 1. iPad ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Chr-Hei

Her må de godt spille på den... Christian er dog kun 7 mdr men han kan godt få lov til at sidde og kigge på den hvorimod Lukas på 6 år tit spiller hvis han har glemt hans nintendo når vi er ude at kører.. Kan ikke se noget forkert i det da han ved hvordan man behandler tingene..

Anmeld

6. januar 2012

Savannah

Min kærestes børn spiller somme tider på min smartphone, jeg har downloadet forskellige ting til børn.. Dog er det mest Angry Birds der hitter - også "fysik og kemi-spillet" som vi kalder det herhjemme, hvor man trækker fx. ild + vand sammen også kommer der et nyt produkt. Det har den store meget glæde af.

Der er dog regler - Man sidder på numsen i sofaen når man spiller og man spørger altid om lov først.

Risikoen for at den går i stykker er der selvfølgelig, men de er klar over at det er mit "legetøj" og at de skal passe på den, ligesom de skal passe på deres egne ting. Så længe reglerne bliver fulgt gør det som sådan ikke noget at den går i stykker..

Anmeld

6. januar 2012

Muhmi

Vi har begge oldgamle mobiler herhjemme og så lang tid vi kan strække den som muligt, før vi bliver nød til at købe de dersens nymodernes mobifoner....

Silas får ikke lov at lege med vores telefoner selvom de er gamle... Og han får heller ikke sin egen mobil før han er i hvert fald 13 år gammel... Det er der sikkert mange der synes er underligt... Men jeg synes derimod det er dybt underligt at en 5-7 årig skal have sin egen telefon....

JEG klarede mig med min Motorola mursten da jeg blev 15 og hvis jeg kan, så kan Silas også... Heldigvis er kæresten meget enig med mig på det her punkt...

Anmeld

6. januar 2012

anonym93

AalborgPigen skriver:

Nu har jeg ingen børn.. Men lader ikke mine niecer og nevøer spille på den.. Gjorde de førhen.. Men lige pludselig fik jeg bare en sky høj regning for alt muligt spille halløjsa.. Så nixen biksen ikke længere. Selvom de plager mig hver gang, og jeg ved jo godt det er min skyld, det med regningen.. MEN NEJ !!! 

En fra min skole hendes søn spiller på hendes iphone, men det var hun træt af .. Så hun købte en mac og en ipad til ham i julegave. Hold nu godt fast i stolen .. Han er kun 3 ÅR !!!!!!!!!! WHATTTTT .. Jeg syntes det er totalt sindsygt og latterligt

Nu er det sådan, at man kan sætte begrænsninger til på sin Iphone, således at børnene ikke kan købe diverse ting, og kun bruge nogle bestemte apps osv. 

Anmeld

6. januar 2012

Muffin_girl

anonym93 skriver:

Nu er det sådan, at man kan sætte begrænsninger til på sin Iphone, således at børnene ikke kan købe diverse ting, og kun bruge nogle bestemte apps osv. 

Jeg siger stadig nej.. Syntes ikke det er legetøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.