Lader I jeres børn spille på jeres mobiler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

B&J

vores dreng ved godt det er vores og ind i mellem henter vi noget ned så vi kan trykke på lyde osv på mobilen sammen med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

maria_wlt

Ja Tristan sidder og ser film på Ipad'en og spiller også på Iphone'en.. Han sidder helt stille

Anmeld

5. januar 2012

millesofie

FrkT skriver:

Nu har jeg flere gange herinde set folk skrive om forskellige spil og andre apps til iPhone og Android-mobiler, som er gode til børnene. Og gang på gang undrer jeg mig altså. For mig er det fuldstændig ulogisk at lade et (eksempelvis) 2-årig barn bruge en dyr mobil til 4000-6000 kr. (sådan rundt regnet) til at spille på - eller i det hele taget. Jeg forstår simpelthen ikke at I tør, dem af jer der gør det. Bekymrer I jer slet ikke over hvad den lille kan komme til at gøre med telefonen? For mig er 4000-6000 kr. bare for mange penge til at jeg ville lade mig barn (hvis jeg havde et ) bruge den som spillemaskine. Så hellere købe en Nintendo 3ds eller anden tilsvarende spillemaskine, som er beregnet til at blive spillet med af alle aldre og kan holde til lidt, og altså kun koster ca. en fjerdedel af hvad de dyre mobiler i gennemsnit koster.

Så nu spørger jeg jer alle...

Lader I jeres børn (hovedsagligt mindre børn) spille på jeres mobiler?

Og for god ordens skyld skal det lige pointeres at jeg ikke er ude på at ramme nogen med mit indlæg, jeg undrer mig bare over det, da jeg som sagt slet ikke ville turde risikere det! 

JA   og ja hun er kun 2 år 

det er underordnet for mig hvad telefonen har kostet 

lige nu har jeg den billige samsung men snart er det iphonen og så får hun stadig lov jeg er jo i nærheden, hun får ikke lov at gå rundt med den, men det er jo også ret når vi er i bilen 

men hun gider heller ikke mere end højest 2 min så er det kedeligt 

Anmeld

5. januar 2012

sarahb

Ja både på iphone og ipad. Der er super mange fede indlæringsspil til min søn f.eks. og jeg går ikke og er bange for hvis der sker den noget.
Han sidder som regel i sofaen og spiller eller i bilen.

Anmeld

5. januar 2012

Lone Jakobsen

ja de får alle sammen lov til at lege med den af og til. jeg har en ældre tlf. som holder til en del, så det har jeg aldrig været bekymret for. mine børn er i alderen 2½-12.

Anmeld

5. januar 2012

Fam. Madsen

ja min søn på 3½ år får da lov og spille og det har han gjort siden han var 1 år ca. og ja han passer godt på og spiller kun når han sidder i sofaen eller når vi kør bil. 

der er aldrig sket noget med nogen af vores mobiler. han har lige fået en nintendo dsi i julegave og den er han da også glad for  men indimellem spørger han stadig om og få lov og spille. men søn på 5 mdr. får også lov til og se billeder sammen med mig eller andet på mobilen. 

Anmeld

5. januar 2012

TbCp

Liva spiller både på min og mandens iPhone, iPad og computer og har gjort det siden hun var 2-3 år.

Anmeld

5. januar 2012

kirsti

Ja det gør jeg eller gjorde.... Da jeg købte min iPhone fik noah min htc desire med et simkort der er udløbet så den ik kan ringe og SMS. Han bruger den til spil kamera video musik osv 

Anmeld

6. januar 2012

amalfine

Min datter fik en nintendo i 4 års fødselsdagsgave, fordi hun altid ville spille på min android eller min mands iphone. Og vi ser det ikke som værende legetøj, men ved at vi kan stole på hende fordi hun er så pertentlig.
Problemet er bare, at vi forældre jo ikke kan bruge vores telefoner,når hun spiller på dem, derfor fik hun sin egen "spille-maskine", og den er hun superlykkelig for selvom hun gerne vil låne vores mobiler indimellem også.

Anmeld

6. januar 2012

morethanperfect

FrkT skriver:

Nu har jeg flere gange herinde set folk skrive om forskellige spil og andre apps til iPhone og Android-mobiler, som er gode til børnene. Og gang på gang undrer jeg mig altså. For mig er det fuldstændig ulogisk at lade et (eksempelvis) 2-årig barn bruge en dyr mobil til 4000-6000 kr. (sådan rundt regnet) til at spille på - eller i det hele taget. Jeg forstår simpelthen ikke at I tør, dem af jer der gør det. Bekymrer I jer slet ikke over hvad den lille kan komme til at gøre med telefonen? For mig er 4000-6000 kr. bare for mange penge til at jeg ville lade mig barn (hvis jeg havde et ) bruge den som spillemaskine. Så hellere købe en Nintendo 3ds eller anden tilsvarende spillemaskine, som er beregnet til at blive spillet med af alle aldre og kan holde til lidt, og altså kun koster ca. en fjerdedel af hvad de dyre mobiler i gennemsnit koster.

Så nu spørger jeg jer alle...

Lader I jeres børn (hovedsagligt mindre børn) spille på jeres mobiler?

Og for god ordens skyld skal det lige pointeres at jeg ikke er ude på at ramme nogen med mit indlæg, jeg undrer mig bare over det, da jeg som sagt slet ikke ville turde risikere det! 

Hvis Oscar var ældre måtte han selvf. gerne

Men han forstår det jo ikke endnu , han forstår kun man kan snakke i den , og så syns han det er sjovt og trykke på skærmen så der kommer forskellige ting frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.