TÆNK at hun har været så lille !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

det er kun en god ting de gør det sådan

er det kun dig der har barsel så eller har manden også?

Han har taget barsel fra idag.. Vi blev enige om at det var bedre at han ventede til vi kom hjem.. for det var ik meget ved at han fik barsel da vi var indlagt.. Det ville os blive hårdt for mig hvis jeg skulle hjem og klare mig alene
Men de 14 dage går nok alt for hurtigt.. ÆV..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Han har taget barsel fra idag.. Vi blev enige om at det var bedre at han ventede til vi kom hjem.. for det var ik meget ved at han fik barsel da vi var indlagt.. Det ville os blive hårdt for mig hvis jeg skulle hjem og klare mig alene
Men de 14 dage går nok alt for hurtigt.. ÆV..

i må nyde de 14 dage han har så, men ja det går altid stærkt sådan noget

har du ikke familie i nærheden der ku hjælpe når du skal til og være alene hvis det blir nødvendigt

Anmeld

4. januar 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

i må nyde de 14 dage han har så, men ja det går altid stærkt sådan noget

har du ikke familie i nærheden der ku hjælpe når du skal til og være alene hvis det blir nødvendigt

Joo det har jeg .. med de går jo os på arbejde osv.. Men mon ikke jeg klare mig alligevel.. Manden er jo hjemme kl 16 hver dag.

Anmeld

4. januar 2012

norenberg

Nitz - <3 David skriver:

Hold da op hvor vores knejter egentlig ligner hinanden lidt... Men okay.. præmature ligner tit hinanden lidt..

Satte dem lige op sammen..

ja de kan godt ligne hinanden lidt....da jeg fik min store dreng, fik en skole veninde også en søn, og da hun lagde billedet op tænkte jeg, hvor har hun lige et billede af min søn fra....lidt sjovt at de nogen gange ligner hinanden så meget...

Anmeld

4. januar 2012

Muffin_girl

Babyklar skriver:

kan virkelig godt følge dig ..

sådan har jeg det pt når jeg ser en gravid mavse heh ..

Jeg har det sådan med gravide maver, babyer, baby tøj, baby bøger osv... Jeg er helt skør  

Anmeld

4. januar 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Joo det har jeg .. med de går jo os på arbejde osv.. Men mon ikke jeg klare mig alligevel.. Manden er jo hjemme kl 16 hver dag.

jo det er jeg sikker på du gør

det gør man altid og man finder sin egen rytme osv sammen med dem

Anmeld

4. januar 2012

Moar2011

AalborgPigen skriver:

Jeg har det sådan med gravide maver, babyer, baby tøj, baby bøger osv... Jeg er helt skør  

hehe sweet

Anmeld

4. januar 2012

Nitz - <3 David

norenberg skriver:

ja de kan godt ligne hinanden lidt....da jeg fik min store dreng, fik en skole veninde også en søn, og da hun lagde billedet op tænkte jeg, hvor har hun lige et billede af min søn fra....lidt sjovt at de nogen gange ligner hinanden så meget...

- det tænkte jeg lige nøjagtigt da du satte dit billede op..

Anmeld

4. januar 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

jo det er jeg sikker på du gør

det gør man altid og man finder sin egen rytme osv sammen med dem

Ja lige nøjagtigt.. Det kommer helt sikkert ret hurtigt.. syns allerede vi er blevet ret godt "installeret" her hjemme..

Anmeld

4. januar 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Ja lige nøjagtigt.. Det kommer helt sikkert ret hurtigt.. syns allerede vi er blevet ret godt "installeret" her hjemme..

det er en god ting

han er nem og det hele så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.