TÆNK at hun har været så lille !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

det er en god ting

han er nem og det hele så?

Ja sådan rimeligt.. Han sover okay om natten.. ud over han bestemt ik gider sove i sin egen seng.. så han sover ved mig..
og så har han ik helt kræfter til at spise sig mæt endnu.. så det tager lidt tid at få ham mættet.. Men han sover da en 4 timer i træk om natten..
så vi er oppe 2 gange om natten og "fodre"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Ja sådan rimeligt.. Han sover okay om natten.. ud over han bestemt ik gider sove i sin egen seng.. så han sover ved mig..
og så har han ik helt kræfter til at spise sig mæt endnu.. så det tager lidt tid at få ham mættet.. Men han sover da en 4 timer i træk om natten..
så vi er oppe 2 gange om natten og "fodre"

hihi du synes vel også det hyggeligt han sover ved dig?

så længe det lykkes og gøre ham mæt er det jo ligemeget hvor længe det varer, selvom jeg ku forestille mig det ku være hårdt om natten når man er træt

Anmeld

4. januar 2012

Sophia'smor

Min lille sophia som er blevet 4 måneder idag, tiden går hurtigt

et fra da hun var få minutter gammel,

& et nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. januar 2012

Sophia'smor

Min lille sophia som er blevet 4 måneder idag, tiden går hurtigt

et fra da hun var få minutter gammel,

& et nu

Anmeld

4. januar 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

hihi du synes vel også det hyggeligt han sover ved dig?

så længe det lykkes og gøre ham mæt er det jo ligemeget hvor længe det varer, selvom jeg ku forestille mig det ku være hårdt om natten når man er træt

jo det er hyggeligt at han sover hos mig.. Selvom man ik sover så tungt når han ligger ved siden af..Men pakker ham godt ind i hans dyne.. så han "fylder" lidt mere.. så jeg bedre kan mærke ham..
Ja det er lidt hårdt at bruge en hel timex2 hver nat på at få ham mæt.. Men det blir jo nok bedre i takt med at han vokser..

Anmeld

4. januar 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

jo det er hyggeligt at han sover hos mig.. Selvom man ik sover så tungt når han ligger ved siden af..Men pakker ham godt ind i hans dyne.. så han "fylder" lidt mere.. så jeg bedre kan mærke ham..
Ja det er lidt hårdt at bruge en hel timex2 hver nat på at få ham mæt.. Men det blir jo nok bedre i takt med at han vokser..

tror du ik det bare lige er den første tid her han måske har mere brug for tryghed? han skal jo nok lige vænne sig til det hele

jah mon ikkr det blir bedre

Anmeld

4. januar 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

tror du ik det bare lige er den første tid her han måske har mere brug for tryghed? han skal jo nok lige vænne sig til det hele

jah mon ikkr det blir bedre

Jo.. det tror jeg.. det er heller ikke hver gang han skal puttes at han ik gider sove i sin egen seng.. nogle gange kan han godt falde i søvn..
Sygeplejerskerne siger os at han har et større behov for kontakt.. han sgu jo ligge og hygge sig med hjertelyd osv nu.. havde først termin 17. jan..

Anmeld

4. januar 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Jo.. det tror jeg.. det er heller ikke hver gang han skal puttes at han ik gider sove i sin egen seng.. nogle gange kan han godt falde i søvn..
Sygeplejerskerne siger os at han har et større behov for kontakt.. han sgu jo ligge og hygge sig med hjertelyd osv nu.. havde først termin 17. jan..

bruger du så den meget med og ligge ham til dit bryst?

Anmeld

4. januar 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

bruger du så den meget med og ligge ham til dit bryst?

Ikke om natten.. kan ik sove så,.., for han får sig altid møvet helt op i hovedet på mig.. men ligger tit med ham på sofaen osv..

Anmeld

4. januar 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Ikke om natten.. kan ik sove så,.., for han får sig altid møvet helt op i hovedet på mig.. men ligger tit med ham på sofaen osv..

det får ham vel også til og falde til ro hvis han er ked af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.