TÆNK at hun har været så lille !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

det får ham vel også til og falde til ro hvis han er ked af det

ja.. hvis han ligger og pyllere lidt så stopper han lige så snart jeg tager ham op.. og så sover han bare lyn hurtigt.. han vil helst ligge og sove lige ved en.. så han kan mærke vi er her..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

ja.. hvis han ligger og pyllere lidt så stopper han lige så snart jeg tager ham op.. og så sover han bare lyn hurtigt.. han vil helst ligge og sove lige ved en.. så han kan mærke vi er her..

det er altid en god ting at det virker så godt på ham jo

sover han nu så

Anmeld

4. januar 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

det er altid en god ting at det virker så godt på ham jo

sover han nu så

han ligger ved siden af mig på sofaen og er helt fladet ud..

Anmeld

4. januar 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

han ligger ved siden af mig på sofaen og er helt fladet ud..

hihi hvor sødt

mener vi skrev sammen mens i var indlagt ogsaå, var i ik i gang med jeres hus der?

Anmeld

4. januar 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

hihi hvor sødt

mener vi skrev sammen mens i var indlagt ogsaå, var i ik i gang med jeres hus der?

Jo det er vi satdig.. der går lidt inden det bliver færdig.. vi har bestilt nye døre.. og de kommer først om 14 dage ca.. og det ene værelse kan vi ikke lave før til sommer.. for der skal graves noget frit udenfor.. fordi væggen er rævnet.. og det er nemmest at lave til forår/sommer.. men bare soveværelse og "påklædnings rum/walk in" blir færdig.. så må David´s væresle vente lidt.. han sover jo alligevel os inde ved os..

Ka se du er fra nordjylland. Hvor henne bor du? Kunne jo være det var i nærheden af mig.

Anmeld

4. januar 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Jo det er vi satdig.. der går lidt inden det bliver færdig.. vi har bestilt nye døre.. og de kommer først om 14 dage ca.. og det ene værelse kan vi ikke lave før til sommer.. for der skal graves noget frit udenfor.. fordi væggen er rævnet.. og det er nemmest at lave til forår/sommer.. men bare soveværelse og "påklædnings rum/walk in" blir færdig.. så må David´s væresle vente lidt.. han sover jo alligevel os inde ved os..

Ka se du er fra nordjylland. Hvor henne bor du? Kunne jo være det var i nærheden af mig.

jah børneværelse er ikke det vigtigste pt jo

lige nu bor jeg i brønderslev, men i slutningen af denne måned flytter vi til nørresundby

hvad by er det du bor i

Anmeld

4. januar 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

jah børneværelse er ikke det vigtigste pt jo

lige nu bor jeg i brønderslev, men i slutningen af denne måned flytter vi til nørresundby

hvad by er det du bor i

Jamen så er det jo lige i nærheden.. Jeg bor i Vrå

Anmeld

4. januar 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Jamen så er det jo lige i nærheden.. Jeg bor i Vrå

nej det må man sige der ikke er

har du altid boet der så

Anmeld

4. januar 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

nej det må man sige der ikke er

har du altid boet der så

Neej.. jeg har boet sån lidt over det hele.. Før mine forældre blev skilt boede vi i Nr. halne. Så flyttede min far til Lendum, nær sindal. og min mor til fjerritslev.. der boede jeg et års tid.. hvor efter jeg flyttede hjem til min far.. min far flyttede så til frederikshavn.. så der har jeg OS boet..
Da jeg så flyttede hjemmefra, flyttede jeg til aalborg med min x kæreste.. det fik i vasken og jeg flyttede til Agersted..(nær dronninglund) da det så gik i vasken flyttede jeg til løkken.. og nu har jeg så boet i Vrå sammen med min kæreste i 3 år.. (vi var sammen i 1 år før vi flyttede sammen)
Puha har egentlig boet mange steder..

Anmeld

4. januar 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Neej.. jeg har boet sån lidt over det hele.. Før mine forældre blev skilt boede vi i Nr. halne. Så flyttede min far til Lendum, nær sindal. og min mor til fjerritslev.. der boede jeg et års tid.. hvor efter jeg flyttede hjem til min far.. min far flyttede så til frederikshavn.. så der har jeg OS boet..
Da jeg så flyttede hjemmefra, flyttede jeg til aalborg med min x kæreste.. det fik i vasken og jeg flyttede til Agersted..(nær dronninglund) da det så gik i vasken flyttede jeg til løkken.. og nu har jeg så boet i Vrå sammen med min kæreste i 3 år.. (vi var sammen i 1 år før vi flyttede sammen)
Puha har egentlig boet mange steder..

hihi jah lidt steder er det blevet til

er du glad for og bo i Vrå så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.