TÆNK at hun har været så lille !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

åh var det ikke skønt og kom hjem igen?

Jo helt vildt. var ved at blive vanvittig af at være på sygehuset.. 8 uger på et sygehus er liiige i overkanten.. VI har så været hjemme på orov fra i lørdags (nytårsaftens dag) og så var vi til kontrol for endelig udskvning.. Og der var det hele heldigvis helt iorden..
- Men det er helt vildt så meget der sker på få måneder.. Glæder mig bare til at han kan passe en str. 50.. vi har 3 sæt tøj til ham.. Så det begyndt at blive lidt kedeligt.. Især når man har 20 sæt eller sådan noget i str. 50

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Jo helt vildt. var ved at blive vanvittig af at være på sygehuset.. 8 uger på et sygehus er liiige i overkanten.. VI har så været hjemme på orov fra i lørdags (nytårsaftens dag) og så var vi til kontrol for endelig udskvning.. Og der var det hele heldigvis helt iorden..
- Men det er helt vildt så meget der sker på få måneder.. Glæder mig bare til at han kan passe en str. 50.. vi har 3 sæt tøj til ham.. Så det begyndt at blive lidt kedeligt.. Især når man har 20 sæt eller sådan noget i str. 50

skønt i kom hjem igen så

hva størrelse bruger han nu så?

Anmeld

4. januar 2012

katrine26

Sikke nogle fantastiske børn i alle har..

Her lidt af oskar. Få min gammel og et par dage og nu. han har lige rundet de 14 mdr.

katrine26

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. januar 2012

Simon's moar <3

Det første billede er fra den aften han blev født.
På andet billede er han et par dage gammel.
På tredje billede er Simon 5 dage gammel.
Og det sidste er fra juleaften 2011, 2 år og 5 mdr., præcis juleaften..

Som tiden dog flyver afsted !!  

Anmeld

4. januar 2012

_-Kathrine-_

Åha.. herhjemme render tiden godt nok også fra os... Villads er 8 1/2 måned og skal begynde i vuggestue om halvanden uge!!
Nå, men I får lige et nyfødt og et billede fra nytårsaften

Anmeld

4. januar 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

skønt i kom hjem igen så

hva størrelse bruger han nu så?

Han bruger 40/44 .. men har lige fundet et hjemmeside hvor man også kan få 48.. For der er ret langt fra 44 til 50 Så der bestilte jeg lige de to sæt de har..
Hvis man ligger ham ved siden af en str. 50, så ligner det noget til et barn på 1 år. Haha.. Har faktisk et billede af det det er godt nok et par uger gammelt..

Anmeld

4. januar 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Han bruger 40/44 .. men har lige fundet et hjemmeside hvor man også kan få 48.. For der er ret langt fra 44 til 50 Så der bestilte jeg lige de to sæt de har..
Hvis man ligger ham ved siden af en str. 50, så ligner det noget til et barn på 1 år. Haha.. Har faktisk et billede af det det er godt nok et par uger gammelt..

det er da rart de har sådan nogle hjemmesider til de helt små også;

hva med strømper, er de ikke umulige og få?

brugte selv næsten dukke strømper til min da han heller ikke var stor

hihi kan godt se han er noget bette i forhold til det tøj, men så længe han har det godt

Anmeld

4. januar 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

det er da rart de har sådan nogle hjemmesider til de helt små også;

hva med strømper, er de ikke umulige og få?

brugte selv næsten dukke strømper til min da han heller ikke var stor

hihi kan godt se han er noget bette i forhold til det tøj, men så længe han har det godt

Ja de mindste stømper vi har fundet er ALT for store.. Men har haldigvis en mor der er rigtig dygtig til at strikke.. så hun har lavet 2 par stikket futter/strømper.. med snørre i.. så de ikke falder af

Anmeld

4. januar 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Ja de mindste stømper vi har fundet er ALT for store.. Men har haldigvis en mor der er rigtig dygtig til at strikke.. så hun har lavet 2 par stikket futter/strømper.. med snørre i.. så de ikke falder af

det var altid noget

nyder i så bare og være hjemme i vante omgivelser nu

Anmeld

4. januar 2012

Muffin_girl

Babyklar skriver:

her er storm som nyfødt og som 8mdr.

NEEJjjjjjjjjjjjjj hvor han smelter mit hjerte... Specielt på det sidste billede.. Nuttet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.