TÆNK at hun har været så lille !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

hihi jah lidt steder er det blevet til

er du glad for og bo i Vrå så?

Ja det er jeg .. selvom jeg godt ku mange nogle venner/veninder her i byen.. kender ik rigtig nogle.. Men det kommer jo nok når bettemanden skal i DP/børnehave/skole osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Ja det er jeg .. selvom jeg godt ku mange nogle venner/veninder her i byen.. kender ik rigtig nogle.. Men det kommer jo nok når bettemanden skal i DP/børnehave/skole osv..

man kan heldigvis som regel finde nogle, om ikke andet så i byerne udenfo, heldigvis går både busser og toge hvis ikke man har bil, så umuligt er det ikke

Anmeld

4. januar 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

man kan heldigvis som regel finde nogle, om ikke andet så i byerne udenfo, heldigvis går både busser og toge hvis ikke man har bil, så umuligt er det ikke

Vi er heldigvis så heldige at ha to biler..

Anmeld

4. januar 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Vi er heldigvis så heldige at ha to biler..

så er det jo intet problem

men ind imellem er det sku rart og få mødt nogle nye folk, har selv lige ryddet op i mine venner det kan godt mærkes men det nødvendigt i ny og næ

Anmeld

4. januar 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

så er det jo intet problem

men ind imellem er det sku rart og få mødt nogle nye folk, har selv lige ryddet op i mine venner det kan godt mærkes men det nødvendigt i ny og næ

Hehe ja det kan man jo ikke komme udenom engang i mellen.. En skam du skal flytte lige om snart.. det kunne jo være vi ku ha mødtes engang i mellem Jeg syns ihvertfald det er hyggeligt at møde nye mennesker

Anmeld

4. januar 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Hehe ja det kan man jo ikke komme udenom engang i mellen.. En skam du skal flytte lige om snart.. det kunne jo være vi ku ha mødtes engang i mellem Jeg syns ihvertfald det er hyggeligt at møde nye mennesker

vi kan sagtens mødes alligevel, der går os nogle uger inden jo

Anmeld

4. januar 2012

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

vi kan sagtens mødes alligevel, der går os nogle uger inden jo

Ja det er selvfølgelig rigtigt.. Det kunne da være hyggeligt .

Anmeld

4. januar 2012

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtigt.. Det kunne da være hyggeligt .

jah det synes jeg også det ku

du har ingen facebook eller noget?

Anmeld

4. januar 2012

katrine26

AalborgPigen skriver:

Nååårrrh.. Han er nuttet -.. Specielt på det sidste billede hvor man rigtigt kan se hvor glad han er

Mange tak..

ja han er et super glad barn..dog med et tempamante (staves) som siger spar 2 hihi..

Katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.