Elsker virkelig Årgang 0!
Jeg havde en yndling - Det var Mathilde.. Hun har fået en lillesøster mere
Deres familie var så super harmonisk, med temperamentsfulde børn - Love it..
Hvis jeg skal udpege én familie nu, tror jeg det er Emma.. Hun er virkelig skøn den pige, hviler i sig selv og nyder livet.. Synes det er så dejligt at forældrene klarede krisen i ægteskabet, og de virker som om de er nogle dejlige forældre.. En lidt "kedelig" normal familie, men jeg nyder og se på dem..
Stephanie er en skøn pige, som er sig selv igen.. Synes på et tidspunkt hun viste lidt for meget ansvar over for sine søskenende, men det er måske meget normalt, når de har oplevet så meget, med ham Martin.. Det virker til at det fungere med, at pigerne bor hos deres far, og Christina har fundet sig selv igen, med ny sød kæreste som både hun og børnene kan med og er i fuld gang med sin uddannelse..
Rachel er en en gammelklog pige, men jeg kan sgu godt lide deres familie et eller andet sted.. De giver børnene nogle gode værdier, og lader dem vide at det er vigtigt med en uddannelse, men i hvilken retning de går, bestemmer de selv!
Christian kan jeg godt lide, han er en skøn knægt.. Men forældrene, navnligt moren bryder jeg mig ikke så meget om.. Føler lidt, at de er med i programmet for hendes skyld.. Se mig, hør mig osv..
Anmeld