årgang 0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

hende-nanna

Tilmeldt skriver:

Det er det jeg synes er så sjovt ved Rachel, at hun er så gammelklog!!

Faderen har iøvrigt meldt sig ud af folkekirken, så tror de har lidt fra 'begge siderr' hvis du forstår!?

Jeg er helt med på at faderen har meldt sig ud, men i og med han har boet et andet sted end hans kone og børn, er det Rachels mor som har haft mest indflydelse, og derfor tror jeg det ligger mest naturligt til dem at man skal være kristen, hvis du forstår. Men det skal siges at jeg kun har den holdning fordi jeg ikke selv er speciel kristen, men jeg er også ret sikker på, at hvis børnene senere siger at de ikke vil være medlem af Folkekirken, så får de da lov at melde sig ud. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

sandorff

HelleBelle skriver:

hvem var det nu de afløste? Var det matilde? synes de har været "ude" længe og Christian er ret ny, var der et år eller 2 før Christian kom med?????

ja! mathilde... gik der virkelig så lang tid før "de nye" kom ind istedet for??
syntes bare ikke de skulle have fået en ny familie med ind.

Anmeld

4. januar 2012

Becks

sandorff skriver:

ja! mathilde... gik der virkelig så lang tid før "de nye" kom ind istedet for??
syntes bare ikke de skulle have fået en ny familie med ind.

Nej Christian kom ind i serien i sæsonen efter

Anmeld

4. januar 2012

FogL

Der er ikke nogle af dem jeg ikke kan lide! Men er helt vild med Emma og hendes familie. De virker så rare, og er helt vild med, at det ikke virker opstillet, som det godt kan gøre med f.eks. Christians familie.. Men det er nok også fordi de ikke har været med fra start, og det er lidt synd.. For han er sgu en sød dreng  

Anmeld

4. januar 2012

Becks

Elsker virkelig Årgang 0!

Jeg havde en yndling - Det var Mathilde.. Hun har fået en lillesøster mere  Deres familie var så super harmonisk, med temperamentsfulde børn - Love it..

Hvis jeg skal udpege én familie nu, tror jeg det er Emma.. Hun er virkelig skøn den pige, hviler i sig selv og nyder livet.. Synes det er så dejligt at forældrene klarede krisen i ægteskabet, og de virker som om de er nogle dejlige forældre.. En lidt "kedelig" normal familie, men jeg nyder og se på dem..

Stephanie er en skøn pige, som er sig selv igen.. Synes på et tidspunkt hun viste lidt for meget ansvar over for sine søskenende, men det er måske meget normalt, når de har oplevet så meget, med ham Martin.. Det virker til at det fungere med, at pigerne bor hos deres far, og Christina har fundet sig selv igen, med ny sød kæreste som både hun og børnene kan med og er i fuld gang med sin uddannelse..

Rachel er en en gammelklog pige, men jeg kan sgu godt lide deres familie et eller andet sted.. De giver børnene nogle gode værdier, og lader dem vide at det er vigtigt med en uddannelse, men i hvilken retning de går, bestemmer de selv!

Christian kan jeg godt lide, han er en skøn knægt.. Men forældrene, navnligt moren bryder jeg mig ikke så meget om.. Føler lidt, at de er med i programmet for hendes skyld.. Se mig, hør mig osv..

Anmeld

4. januar 2012

Filuca

Zafir skriver:

Piiiiiiv. Har været i kbh idag og har ikke set tv

Jeg ville så gerne have set opsamlingen, selvom jeg har set alle afsnit...

Er der nogen der ved om det bliver genudsendt

Man kan som noget ekstraordinært se afsnittet gratis inde på Sputnik

Anmeld

4. januar 2012

hende-nanna

Filuca skriver:

Når jeg logger ind, skriver den at jeg skal købe adgang - hvor finder du at man kan se den gratis? 

Anmeld

4. januar 2012

hende-nanna

Filuca skriver:

Har fundet det - det er ikke "Årgang 0 - for begyndere", men derimod "Årgang 0 - År 12, afsnit 1" :-)

Anmeld

4. januar 2012

HelleBelle

Becks skriver:

Nej Christian kom ind i serien i sæsonen efter

var lige inde og tjekke det gratis og så så under et andet afsnit : Matilde og hendes familie meldte sig ud i 2006, og vi mødte Christian første gang i 2008

Anmeld

4. januar 2012

Zafir

Rosa skriver:

Ja, jeg er altså bare hooked på det program  Og du siger bare til hvis du vil låne 

Hehe. Det kunne godt være at jeg lige skulle gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.