årgang 0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.686 visninger
52 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

jydeinden

i anledningen af at det nu bliver vist i grove træk igen igen..så vil jeg hører jer hvem i bedst synes om, g hvem der måske ikke ligeee er jeres kop the, og i såfald hvorfor ( ingen tilsvininger af nogen :-) ) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg må indrømme, at jeg kan lide dem alle... de har alle deres små personligheder...

Min Bonus datter går i klasse med Stefhanie og hun har været her i hjemmet et par gange og hun er en skøn pige.. dejlig frisk og sød pige...

Jeg nyder at følge dem hver især...

Anmeld

3. januar 2012

bullerbassen

Kan også lide dem alle sammen , spændende at følge dem...

Anmeld

3. januar 2012

Zafir

Piiiiiiv. Har været i kbh idag og har ikke set tv

Jeg ville så gerne have set opsamlingen, selvom jeg har set alle afsnit...

Er der nogen der ved om det bliver genudsendt

Anmeld

3. januar 2012

Maja88

jeg er faktisk ikke så vild med apoteker familien.

men har haft et af børnene fra tarm i inst.

Anmeld

3. januar 2012

sandorff

jeg er ikke så meget for "de nye". dem med alle drengene, ved ikke hvad de hedder.
og ved faktisk heller ikke hvorfor jeg ikke er meget for dem, men tror det er fordi jeg virkelig godt kunne lide dem de afløste...

Anmeld

3. januar 2012

jydeinden

Zafir skriver:

Piiiiiiv. Har været i kbh idag og har ikke set tv

Jeg ville så gerne have set opsamlingen, selvom jeg har set alle afsnit...

Er der nogen der ved om det bliver genudsendt

ved at du kan se det på sputnik, men skulle ikke undre mig hvis de genudsender det :-) 

Anmeld

3. januar 2012

Zafir

jydeinden skriver:

ved at du kan se det på sputnik, men skulle ikke undre mig hvis de genudsender det :-) 

Jaaaaa... jeg ved det godt. Men jeg har ikke sputnik mere, fordi vi har boxer nu og jeg syntes det er rigeligt at bruge på tv Så en genudselse må jeg satse på

Anmeld

3. januar 2012

jydeinden

sandorff skriver:

jeg er ikke så meget for "de nye". dem med alle drengene, ved ikke hvad de hedder.
og ved faktisk heller ikke hvorfor jeg ikke er meget for dem, men tror det er fordi jeg virkelig godt kunne lide dem de afløste...

er christian du tænker på.. og synes selv de to forældre er lidt anstrengende.

Anmeld

3. januar 2012

Zafir

sandorff skriver:

Jeg har det også sådan. Men det er nok mest fordi man savner de gamle og at de ikke har været med fra starten. Så føles det lidt sært.. mmm...

Jeg syntes det er meget cool, at hun har netbutik og sådan ellers.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.