årgang 0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

jydeinden

Zafir skriver:

Jaaaaa... jeg ved det godt. Men jeg har ikke sputnik mere, fordi vi har boxer nu og jeg syntes det er rigeligt at bruge på tv Så en genudselse må jeg satse på

hehe vi har også boxer, men vi overvejer at opsige det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Zafir

jydeinden skriver:

hehe vi har også boxer, men vi overvejer at opsige det.. 

Hvis vi skulle opsige det, så skulle vi have canal digital... og det er endnu dyrere... For manden vil have discovery og jeg vil have TLC () hehe. Så det bliver boxer Vi kan ikke få kabel herude hvor kragerne tager madpakke med... (de vender ikke, de holder bare hvil inden de flyver længere ud)

Anmeld

3. januar 2012

sandorff

Zafir skriver:

Jeg har det også sådan. Men det er nok mest fordi man savner de gamle og at de ikke har været med fra starten. Så føles det lidt sært.. mmm...

Jeg syntes det er meget cool, at hun har netbutik og sådan ellers.

ja! jeg tror også det er fordi man "savner" de andre. jeg var vilde med dem! det er ihvertfald ikke fordi jeg har noget personligt imod "de nye"

Anmeld

3. januar 2012

sandorff

jydeinden skriver:

er christian du tænker på.. og synes selv de to forældre er lidt anstrengende.

ja det er det nok. der hvor forældrene begge har været nede med stress...
nu hagler det sku også!!!

Anmeld

3. januar 2012

Zafir

sandorff skriver:

ja! jeg tror også det er fordi man "savner" de andre. jeg var vilde med dem! det er ihvertfald ikke fordi jeg har noget personligt imod "de nye"

Altså jeg syntes de var eeeeenoooormt meget på ungerne og meget sådan curlingforældre agtigt. Men jeg det var alligevel smadder hyggeligt, fordi man havde fulgt dem fra starten

Anmeld

3. januar 2012

jydeinden

sandorff skriver:

ja det er det nok. der hvor forældrene begge har været nede med stress...
nu hagler det sku også!!!

jep og den ene åbnede egen butik kort efter på fuld tid... 

Anmeld

3. januar 2012

jydeinden

Zafir skriver:

Hvis vi skulle opsige det, så skulle vi have canal digital... og det er endnu dyrere... For manden vil have discovery og jeg vil have TLC () hehe. Så det bliver boxer Vi kan ikke få kabel herude hvor kragerne tager madpakke med... (de vender ikke, de holder bare hvil inden de flyver længere ud)

haha jeg bor ikke en gang på landet, og jeg har store problemer med boxer ( også idag).. vi har en mast ikke ret labgt fra hvor vi bor, og alligevel har vi næsten dagligt problemer med signalet. 

Anmeld

3. januar 2012

Zafir

jydeinden skriver:

haha jeg bor ikke en gang på landet, og jeg har store problemer med boxer ( også idag).. vi har en mast ikke ret labgt fra hvor vi bor, og alligevel har vi næsten dagligt problemer med signalet. 

Ai det er da mega træls. Vi tager signalet på en lille bitte antenne som er beregnet til computeren. Det var super dårligt, da vi brugte udenfor antennen hehe.

Anmeld

3. januar 2012

jydeinden

Zafir skriver:

Ai det er da mega træls. Vi tager signalet på en lille bitte antenne som er beregnet til computeren. Det var super dårligt, da vi brugte udenfor antennen hehe.

rigtigt træls.. vi har da overvejet at gå over til stofa, selvom de er hundedyre.. for så kan et da være vi rent faktisk kan se tv :-o

idag er det hak, hak hak med mere hak :-s vi har bare sådan en antenne der fulgte med den gag vi købte abonementtet i sin tid.. 

Anmeld

3. januar 2012

Zafir

jydeinden skriver:

rigtigt træls.. vi har da overvejet at gå over til stofa, selvom de er hundedyre.. for så kan et da være vi rent faktisk kan se tv :-o

idag er det hak, hak hak med mere hak :-s vi har bare sådan en antenne der fulgte med den gag vi købte abonementtet i sin tid.. 

Prøv en indenfor antenne i vinduet. Det bliver stort set ikke påvirket at blæst hos os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.