årgang 0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Øv bøv jeg glemte at se det. Havde ellers tænkt, jeg ville begynde at følge med i serien (har aldrig set et eneste afsnit). Men nu kan det vist være ligemeget, når jeg ikke så forprogrammet og ikke har nogen anelse om, hvad det går ud på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Rosa

Jeg synes at Stephanies forældre har været søde, men enormt rodede og umodne fra starten og det er først de senere år at de begynder at få noget perspektiv og se sig selv lidt udefra. Især moren har nok fulgt sit hjerte lidt rigeligt i stedet for at tænke lidt mere på om hendes valg nu fik konsekvenser for ungerne - alle 4 styks... Men pigen virer skøn - dog lidt "coachet" ind i prinsesse/dulle-pigerollen... Helt fra starten blev hun proppet i "prinsessetema" 

Mathildes forældre var nok dem jeg bedst kunne identificere mig med, og de var simpelthen så søde sammen, og med rigtig gode værdier - klart mine favoritter! 

Præstefamilien er jeg vild med fordi de på den ene side er så supertraditionelle og 50 år bagud i deres tid - især sprogligt, og samtidig levede de i det mest supermoderne parforhold af alle familierne, med hver deres bopæl, karrieremor OG -far og generelt bare en fed holdning til livet. De virker som nogle rigtigt sympatiske mennesker. Jeg tudede da også da de mistede deres forældre  Og ja - Rachels affekterede sprog kan da virke en anelse anstrengende af og til, men det er da så fedt at der findes den slags mennesker i verden!!! 

Emmas forældre er jo bare herlige, og de minder jo om de fleste jydske familier - men det er alligevel herligt at se den udvikling der sker med moren, og så er Emma bare enormt indtagende!!!! Hun er virkelig en dejlig pige, virker det til...

Drengene, Christian, kender man stadig ikke så godt og jeg er stadig liiidt ærgelig over at han erstattede Mathilde  Men som et frisk pust er det da sjovt at se hvordan den families værdier kommer til udtryk i praksis, hvordan der er forskel på en dreng og pigerne i den alder, og hvor vildt det går til med 3 (!!!) raske gutter derhjemme 

Jeg eeeelsker Årgang 0 - og jeg kom først med da jeg blev gravid og fik hele boksen med den første sæsoner i "læg dig ned og slap af"-gave! Jeg ser alle sæsonerne igennem hvert år inden de nye afsnit  Og ja - jeg tuder ved samtlige fødsler og det bliver kun værre for hvert år!

Anmeld

4. januar 2012

Pige2009

Mathias Villads skriver:

Jeg må indrømme, at jeg kan lide dem alle... de har alle deres små personligheder...

Min Bonus datter går i klasse med Stefhanie og hun har været her i hjemmet et par gange og hun er en skøn pige.. dejlig frisk og sød pige...

Jeg nyder at følge dem hver især...

Helt enig. Synes alle ungerne er skønne og forældrene har gjort det godt med de forudsætninger, de har og har haft. Synes Stephanies far har forandret sig meget gennem årene og det er meget positivt ment. :-)

Anmeld

4. januar 2012

HeidiØ

Elsker når de viser Rachels familie og Emmas familie .. de er self allesammen hver deres egen, og det er så hyggeligt at se, men lige prævis de to familier her får større smil frem på læben!

Især Rachel! Nøj, hvor er hun bare altid positiv og høflig, en rigtig lille voksen Jeg glæder mig til det "rigtigt" går igang!

Anmeld

4. januar 2012

snefnug

Piiiiiiv. Har været i kbh idag og har ikke set tv

Jeg ville så gerne have set opsamlingen, selvom jeg har set alle afsnit...

Er der nogen der ved om det bliver genudsendt

Hej Fik lige denne besked på facebook fra årgang 0

genudsendelse af Årgang 0 for begynder samt afsnit 1 sendes søndag i uge 3, afsnit 2-4 søndag i uge 6

Anmeld

4. januar 2012

Zafir

snefnug skriver:

Thanx.

Anmeld

4. januar 2012

Zafir

Rosa skriver:

Jeg synes at Stephanies forældre har været søde, men enormt rodede og umodne fra starten og det er først de senere år at de begynder at få noget perspektiv og se sig selv lidt udefra. Især moren har nok fulgt sit hjerte lidt rigeligt i stedet for at tænke lidt mere på om hendes valg nu fik konsekvenser for ungerne - alle 4 styks... Men pigen virer skøn - dog lidt "coachet" ind i prinsesse/dulle-pigerollen... Helt fra starten blev hun proppet i "prinsessetema" 

Mathildes forældre var nok dem jeg bedst kunne identificere mig med, og de var simpelthen så søde sammen, og med rigtig gode værdier - klart mine favoritter! 

Præstefamilien er jeg vild med fordi de på den ene side er så supertraditionelle og 50 år bagud i deres tid - især sprogligt, og samtidig levede de i det mest supermoderne parforhold af alle familierne, med hver deres bopæl, karrieremor OG -far og generelt bare en fed holdning til livet. De virker som nogle rigtigt sympatiske mennesker. Jeg tudede da også da de mistede deres forældre  Og ja - Rachels affekterede sprog kan da virke en anelse anstrengende af og til, men det er da så fedt at der findes den slags mennesker i verden!!! 

Emmas forældre er jo bare herlige, og de minder jo om de fleste jydske familier - men det er alligevel herligt at se den udvikling der sker med moren, og så er Emma bare enormt indtagende!!!! Hun er virkelig en dejlig pige, virker det til...

Drengene, Christian, kender man stadig ikke så godt og jeg er stadig liiidt ærgelig over at han erstattede Mathilde  Men som et frisk pust er det da sjovt at se hvordan den families værdier kommer til udtryk i praksis, hvordan der er forskel på en dreng og pigerne i den alder, og hvor vildt det går til med 3 (!!!) raske gutter derhjemme 

Jeg eeeelsker Årgang 0 - og jeg kom først med da jeg blev gravid og fik hele boksen med den første sæsoner i "læg dig ned og slap af"-gave! Jeg ser alle sæsonerne igennem hvert år inden de nye afsnit  Og ja - jeg tuder ved samtlige fødsler og det bliver kun værre for hvert år!

Fede betragtninger. ret enig. Er faktisk også vild med Emmas familie. Ja alle sammen. Fedt du har den der Box der.

Anmeld

4. januar 2012

Rosa

Zafir skriver:

Fede betragtninger. ret enig. Er faktisk også vild med Emmas familie. Ja alle sammen. Fedt du har den der Box der.

Ja, jeg er altså bare hooked på det program  Og du siger bare til hvis du vil låne 

Anmeld

4. januar 2012

nannafrederiksen skriver:

Jeg så dog ikke programmet i aftes, men har fulgt med siden det startede (da var jeg 6 år ).

Jeg kunne helt klart bedst lide Mathildes familie - de var så rolige og helt nede på jorden og brugte rigtig meget tid på børnene :-)

Da de så stoppede, havde jeg ikke længere en "yndlingsfamilie" men kunne faktisk lide dem alle, næsten ..

... for jeg har aldrig været vild med Rachels familie. Jeg tror, at hvis man kender dem personligt er de rigtig flinke og sådan, men jeg har aldrig været særlig kristen, så det at børnene er vokset op med en mor som er præst, gør at jeg synes de lidt bliver "tvunget" til at være kristne. Til sidst har de kun boet hos deres mor, som er meget ret i sproget, og det gør, at børnene også altid har været meget fremme i skoene og talt ret - det synes jeg er lidt synd. Udover det har jeg ingenting imod dem 

Det er det jeg synes er så sjovt ved Rachel, at hun er så gammelklog!!

Faderen har iøvrigt meldt sig ud af folkekirken, så tror de har lidt fra 'begge siderr' hvis du forstår!?

Anmeld

4. januar 2012

hende-nanna

Vial skriver:

Tror ikke de er særlig påtvunget kristne. Deres far har da meldt sig ud af folkekirken!! Synes de opfordrer deres børn til at tænke selvstændigt og synes de er så seje med de fede rejser de har taget børnene med på.

Jep, de er begge originaler - og det har smittet godt af på deres børn ;-)) pudsig, men god familie. Lige som Emmas familie også er super seje.

Det er også derfor jeg har sat tvunget i gåseøjen, for jeg ved ikke helt hvordan jeg ellers skulle skrive det med et ord 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.