Jeg synes at Stephanies forældre har været søde, men enormt rodede og umodne fra starten og det er først de senere år at de begynder at få noget perspektiv og se sig selv lidt udefra. Især moren har nok fulgt sit hjerte lidt rigeligt i stedet for at tænke lidt mere på om hendes valg nu fik konsekvenser for ungerne - alle 4 styks... Men pigen virer skøn - dog lidt "coachet" ind i prinsesse/dulle-pigerollen... Helt fra starten blev hun proppet i "prinsessetema" 
Mathildes forældre var nok dem jeg bedst kunne identificere mig med, og de var simpelthen så søde sammen, og med rigtig gode værdier - klart mine favoritter!
Præstefamilien er jeg vild med fordi de på den ene side er så supertraditionelle og 50 år bagud i deres tid - især sprogligt, og samtidig levede de i det mest supermoderne parforhold af alle familierne, med hver deres bopæl, karrieremor OG -far og generelt bare en fed holdning til livet. De virker som nogle rigtigt sympatiske mennesker. Jeg tudede da også da de mistede deres forældre
Og ja - Rachels affekterede sprog kan da virke en anelse anstrengende af og til, men det er da så fedt at der findes den slags mennesker i verden!!!
Emmas forældre er jo bare herlige, og de minder jo om de fleste jydske familier - men det er alligevel herligt at se den udvikling der sker med moren, og så er Emma bare enormt indtagende!!!! Hun er virkelig en dejlig pige, virker det til...
Drengene, Christian, kender man stadig ikke så godt og jeg er stadig liiidt ærgelig over at han erstattede Mathilde
Men som et frisk pust er det da sjovt at se hvordan den families værdier kommer til udtryk i praksis, hvordan der er forskel på en dreng og pigerne i den alder, og hvor vildt det går til med 3 (!!!) raske gutter derhjemme 
Jeg eeeelsker Årgang 0 - og jeg kom først med da jeg blev gravid og fik hele boksen med den første sæsoner i "læg dig ned og slap af"-gave! Jeg ser alle sæsonerne igennem hvert år inden de nye afsnit
Og ja - jeg tuder ved samtlige fødsler og det bliver kun værre for hvert år!
Anmeld