årgang 0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

hende-nanna

Jeg så dog ikke programmet i aftes, men har fulgt med siden det startede (da var jeg 6 år ).

Jeg kunne helt klart bedst lide Mathildes familie - de var så rolige og helt nede på jorden og brugte rigtig meget tid på børnene :-)

Da de så stoppede, havde jeg ikke længere en "yndlingsfamilie" men kunne faktisk lide dem alle, næsten ..

... for jeg har aldrig været vild med Rachels familie. Jeg tror, at hvis man kender dem personligt er de rigtig flinke og sådan, men jeg har aldrig været særlig kristen, så det at børnene er vokset op med en mor som er præst, gør at jeg synes de lidt bliver "tvunget" til at være kristne. Til sidst har de kun boet hos deres mor, som er meget ret i sproget, og det gør, at børnene også altid har været meget fremme i skoene og talt ret - det synes jeg er lidt synd. Udover det har jeg ingenting imod dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

jydeinden

Zafir skriver:

Prøv en indenfor antenne i vinduet. Det bliver stort set ikke påvirket at blæst hos os.

tror det er sådan en vi har, den er i hvertfald klæbet fast på karmen ved vinduet indenfor.. men hvis vores vindue ikke er åbnet så har vi stor bøvl med signalet, hvilket jo ikke er specielt praktisk.. 

Anmeld

4. januar 2012

Vial

nannafrederiksen skriver:

Jeg så dog ikke programmet i aftes, men har fulgt med siden det startede (da var jeg 6 år ).

Jeg kunne helt klart bedst lide Mathildes familie - de var så rolige og helt nede på jorden og brugte rigtig meget tid på børnene :-)

Da de så stoppede, havde jeg ikke længere en "yndlingsfamilie" men kunne faktisk lide dem alle, næsten ..

... for jeg har aldrig været vild med Rachels familie. Jeg tror, at hvis man kender dem personligt er de rigtig flinke og sådan, men jeg har aldrig været særlig kristen, så det at børnene er vokset op med en mor som er præst, gør at jeg synes de lidt bliver "tvunget" til at være kristne. Til sidst har de kun boet hos deres mor, som er meget ret i sproget, og det gør, at børnene også altid har været meget fremme i skoene og talt ret - det synes jeg er lidt synd. Udover det har jeg ingenting imod dem 

Tror ikke de er særlig påtvunget kristne. Deres far har da meldt sig ud af folkekirken!! Synes de opfordrer deres børn til at tænke selvstændigt og synes de er så seje med de fede rejser de har taget børnene med på.

Jep, de er begge originaler - og det har smittet godt af på deres børn ;-)) pudsig, men god familie. Lige som Emmas familie også er super seje.

Anmeld

4. januar 2012

Carina1977

Jeg synes at børnene i præste-familien virker lidt gammelkloge, men jeg har som sådan intet imod dem. Faktisk har jeg det fint med alle familierne, og synes det er rart, at de har fundet familier, der er så forskellige.

Anmeld

4. januar 2012

lucas<3

Emma og stephanie kan jeg bedst li. Rachel ìg Kristian bryder jeg mig ikke så meget om..

Anmeld

4. januar 2012

Zafir

jydeinden skriver:

tror det er sådan en vi har, den er i hvertfald klæbet fast på karmen ved vinduet indenfor.. men hvis vores vindue ikke er åbnet så har vi stor bøvl med signalet, hvilket jo ikke er specielt praktisk.. 

Ai hvor træls... Mmm. Så ville jeg nok også skifte...

Anmeld

4. januar 2012

Henriette Aaby

Mit ynglingsbarn i årgang 0 er Emma.

Men faktisk kan jeg lide dem alle. Og jeg nyder hvert år at få et indblik i deres børne/familie liv. En serie jeg altid vil følge med i

Anmeld

4. januar 2012

Loa

Kan super godt lide Stephanie og hendes familie. De virker sgu så søde og især faren. Han har virkelig overrasket mig, som han er vokset med opgaven.

Kan egentlig også godt lide Rachel og hendes familie. Syntes det er skønt at høre hvordan Rachel snakker, hun er bare så kvik, og tror ikke på at de børn bliver presset hjemmefra til at være så intelligente som de er.

Anmeld

4. januar 2012

Stumpen

Jeg ved ikke om jeg som sådan har en ynglingsfamilie.. Men må erkende at jeg ikke forstår hvorfor Kristians familie har tilmeldt sig netop det program, for synes de snakker mere om sig selv end Kristian...

Anmeld

4. januar 2012

HelleBelle

sandorff skriver:

jeg er ikke så meget for "de nye". dem med alle drengene, ved ikke hvad de hedder.
og ved faktisk heller ikke hvorfor jeg ikke er meget for dem, men tror det er fordi jeg virkelig godt kunne lide dem de afløste...

hvem var det nu de afløste? Var det matilde? synes de har været "ude" længe og Christian er ret ny, var der et år eller 2 før Christian kom med?????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.