er det virkelig så forkert at ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

nielsen80

Synes ikke det er forkert, at ønske eller tænke at det ville være rart med et bestemt køn, så længe man har det som dig, at man selvfølgelig bliver glad uanset!

Jeg har dog stemt, at man skal være glad for det man får - dette har jeg gjort udelukkende udfra mig selv, og ikke fordi jeg synes andre ikke har lov til at ønske sig noget!!! Tanken om, hvilket køn jeg ønsker, ligger bare meget langt væk fra mig. Og jeg har ærligt ikke skænket det en tanke. Tror når man har været igennem et langt behandlingsforløb for overhovedet at blive gravid, bliver kønnet ret ligegyldigt. Kan selvfølgelig godt være at når behandlingen kommer på afstand og jeg når lidt længere hen, at jeg så begynder at tænke i de baner....hvem ved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

LinLin

eliasogmor skriver:

"ønske" sig et af det modsatte køn, jeg mener hvis man nu har en dreng som jeg har og så at ønske sig en pige... jeg synes nemlig det ligger mellem kortene at man selvfølgelig "ønsker" sig et rask barn.. har bare flere gange fået at vide at " det kan man da ikke tillade sig"

at jeg ønsker mig en pige denne gang betyder da ikke jeg ikke vil blive lige så glad for en dreng mere...

hvad siger  i.....

Jeg har nu netop ønsket mig en til af samme køn Men same same! Jeg har også oplevet - bl.a. herinde - at det var "forkert" fordi man bare burde ønske sig et sundt og raskt barn  Men jeg har nu alligevel aldrig lagt skjul på at jeg håbede jeg kun ville få drenge... Det betyder jo ikke at jeg ikke have villet elsket døtre lige så højt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.