er det virkelig så forkert at ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: er det forkert at ønske sig en af det andet køn, når man har en i forvejen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.688 visninger
41 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

eliasogmor

"ønske" sig et af det modsatte køn, jeg mener hvis man nu har en dreng som jeg har og så at ønske sig en pige... jeg synes nemlig det ligger mellem kortene at man selvfølgelig "ønsker" sig et rask barn.. har bare flere gange fået at vide at " det kan man da ikke tillade sig"

at jeg ønsker mig en pige denne gang betyder da ikke jeg ikke vil blive lige så glad for en dreng mere...

hvad siger  i.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

2babygirls

eliasogmor skriver:

"ønske" sig et af det modsatte køn, jeg mener hvis man nu har en dreng som jeg har og så at ønske sig en pige... jeg synes nemlig det ligger mellem kortene at man selvfølgelig "ønsker" sig et rask barn.. har bare flere gange fået at vide at " det kan man da ikke tillade sig"

at jeg ønsker mig en pige denne gang betyder da ikke jeg ikke vil blive lige så glad for en dreng mere...

hvad siger  i.....

Selvfølgelig må du ønske dig en pige og omvendt, for inderst inde ønsker man sig jo et rask barn.
Det er overhovedet ikke en ond tanke at man godt kunne tænke sig et af hvert køn.

Vil også gerne have en dreng næste gang, men vil også super gerne have en pige igen.

Anmeld

3. januar 2012

Nadia&Daniel

Tina&Martin skriver:

Selvfølgelig må du ønske dig en pige og omvendt, for inderst inde ønsker man sig jo et rask barn.
Det er overhovedet ikke en ond tanke at man godt kunne tænke sig et af hvert køn.

Vil også gerne have en dreng næste gang, men vil også super gerne have en pige igen.

Anmeld

3. januar 2012

eliasogmor

Tina&Martin skriver:

altså sådan tænker jeg jo også.....

Anmeld

3. januar 2012

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Anmeld

3. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Det er da overhovedet ikke forkert!  

Så længe du ikke rent ud siger at du IKKE VIL have en dreng mere, DET synes jeg er forkert! Hvis du altså forstår?

Jeg skal have en pige nu her, og så vil jeg da ærligt indrømme at jeg nok vil ønske mig en dreng næste gang

Anmeld

3. januar 2012

eliasogmor skriver:

hvad siger  i.....

Jeg er helt enig med dig!

Anmeld

3. januar 2012

gonefishing

eliasogmor skriver:

hvad siger  i.....

Tror de fleste hvis ikke alle har det sådan det er bare ikke noget man siger højt. -hvorfor ved jeg ikke, personligt ville jeg ikke have noget imod at indrømme at jeg gerne vil have en dreng næste gang, men jeg bliver da ligeså lykkelig hvis jeg får en pige til

Anmeld

3. januar 2012

eliasogmor

der er alligevel nogen der ikke er enige med mig, kunne godt tænke mig at høre hvorfor de ikke er det????? stå frem....

Anmeld

3. januar 2012

Nadia&Daniel

Tina&Martin skriver:

Det (be)skrev du perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.