Kloster skriver:
Hej.
Jeg synes, man skal forberede sig på, at det nok ikke altid går på bestilling 
Jeg synes ikke, det er forkert at ønske sig et bestemt køn, men synes, man bør forberede sig på, at det kan være man er nødt til at sadle lidt om og måske vænne sig til at det ikke er sikkert, det nogensinde sker (ikke for at være sort-seer).
Jeg fik også en dreng som den første i 1997. Blev gravid igen og ønskede mig virkelig en pige. Fik nr 2 dreng i 1999. Blev efter lang "overtalelse af manden" gravid igen og fik nr 3 dreng i 2004 
Og jeg ææææææælsker mine drenge. Må lige sige, at da jeg var gravid med nr 3, var jeg meget afklaret med at det var barnet, jeg ønskede - ikke kønnet. Men en lille my af et håb, ønskede jeg da at den sidste graviditet nogensinde i hele mit liv, var en pige. Det blev en dreng og han var SÅ ønsket.
Jeg skulle nu til at sluge nogle kameler, for jeg ville aldrig opleve at blive mormor. Jeg er tæt på min mor og jeg er meget feminim, så jeg følte faktisk i mange år (siden 1999) at jeg var blevet "snydt" noget, jeg havde troet var naturligt - at jeg da også skulle have en pige.
Jeg ved at rigtig mange kvinder har et anstrengt forhold til deres svigermor. Men gæt hvad.... Jeg bliver jo netop denne svigermor, kærestens mor, mandens mor og farmor. Jeg vil altid være nr 2. Det krævede tilvænning. Men det gjorde også at tankerne omkring opdragelse af mine sønner, kom mere i fokus. Hvad var det egentlig jeg ville lære dem og hvilke værdier ville jeg ønske de havde med sig. Netop for at finde en god kæreste, kone og mor for deres børn. Men også for at give dem lyst til at sætte mig ligeså højt, som deres svigermor...
Gav det mening.... Blev vist lidt langt 
er helt med.... men som sagt.. vil blive glad for begge køn......