Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
optager x factor har home trioså når Voice slutter så skal der ses x factor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lise skriver: Skal da se begge delene! Bånder det ene, og ser det andet. Og ser det andet (ene? eller måske tredje?) bagefter.
Skal da se begge delene! Bånder det ene, og ser det andet. Og ser det andet (ene? eller måske tredje?) bagefter.
Bånder???? Hvilken tid lever du i???
Stumpen skriver: Bånder???? Hvilken tid lever du i???
Min mor optager på videomaskinen
Hmm jeg ville ellers også gerne optage på dvd, men fjernbetjeningen virker ikke
NJN skriver: Jeg kan simpelthen ikke bestemme mig! Syntes det er så træls de sender det samme tid! Men det bliver x-factor, da jeg kan se voice inde på sputnik..
Jeg kan simpelthen ikke bestemme mig! Syntes det er så træls de sender det samme tid!
Men det bliver x-factor, da jeg kan se voice inde på sputnik..
Lise skriver: Det er bare sådan et fedt ord Men jeg lever skam i 2012(!) - vi har ikke mindre end 2 (TO!) harddiskoptagere De er i fuld gang begge to, jeg stener fb og baby mens jeg venter på umuligt barn lægger sig til at sove, og mand henter årets første (OG sidste) junk food
Det er bare sådan et fedt ord Men jeg lever skam i 2012(!) - vi har ikke mindre end 2 (TO!) harddiskoptagere De er i fuld gang begge to, jeg stener fb og baby mens jeg venter på umuligt barn lægger sig til at sove, og mand henter årets første (OG sidste) junk food
Er det årets første og sidste, så er det sku velfortjent...
Så VOCIE Det er nu mest fordi min rigtig gode veninde er med i det program, så jege r jo NØDT til at se det. Havde hun ikke været med så havde jeg nok skiftet lidt mellem de to kanaler
MissChrista skriver: Så VOCIE Det er nu mest fordi min rigtig gode veninde er med i det program, så jege r jo NØDT til at se det. Havde hun ikke været med så havde jeg nok skiftet lidt mellem de to kanaler
Ja, så var du nødt til at se Voice
Jeg endte på X-Factor, og fortryder det ikke i et sekund! Haha Cutfathers grin og Blachmanns kommentarer, det er det værd!
Babymor2010 skriver: Ja, så var du nødt til at se Voice Jeg endte på X-Factor, og fortryder det ikke i et sekund! Haha Cutfathers grin og Blachmanns kommentarer, det er det værd!
hehe.. Ja jeg er jo nødt til at se det når hun er med Håber jo hun vinder hele pisset haha x-factor plejer altså også at være skide skægt kan godt forstå du ikke fortrød det ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128