Voice vs. X-Factor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

FogL

Ej det er jeg klar over men det er vel pga nytår igår 

Mon ikke det kommer som det plejer i næste uge

Jep, x-factor kl 20 fredag og voice kl 20.00 lørdag (som det altid har været - det er aldrig blevet sendt fredag)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Clisolka

bullerbassen skriver:

Viste ikke de sendte det 2 aftner i træk, troede kun de sendte de lørdag

Nej ved du nu hvad! Det er mig der sidder og roder rundt i det 

Jeg har troet Voice kørte fredag aften, fordi jeg mente vi så genudsendelsen lørdag - men det er lige omvendt  De har sendt det lørdag aften, og genudsendt søndag 

Anmeld

1. januar 2012

Clisolka

Madam Blå skriver:

Helt klart Voice

Har altid haft et crush på LOC, og har nu også fået et på Steen Jørgensen.. Ih jeg elsker når han taler Så jeg har trofast set det, og sidder og tøsefniser undervejs.. Kæresten ryster bare på hovedet

Der er altså også lidt over de 2 

Anmeld

1. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi skal se Voice, mens at vi optager X-faktor og ser det bagefter

Anmeld

1. januar 2012

bullerbassen

ciepige skriver:

Jep, x-factor kl 20 fredag og voice kl 20.00 lørdag (som det altid har været - det er aldrig blevet sendt fredag)

Godt TAK troede jeg var ved at blive skør ... For syntes da bestemt vi har siddet hver lørdag og set det

Anmeld

1. januar 2012

M (:

Madam Blå skriver:

Helt klart Voice

Har altid haft et crush på LOC, og har nu også fået et på Steen Jørgensen.. Ih jeg elsker når han taler Så jeg har trofast set det, og sidder og tøsefniser undervejs.. Kæresten ryster bare på hovedet

Haha, jeg sidder også og tøsefniser over LOC (og som søster ville sige: "ku' godt").. 

Anmeld

1. januar 2012

bullerbassen

Babymor2010 skriver:

Nej ved du nu hvad! Det er mig der sidder og roder rundt i det 

Jeg har troet Voice kørte fredag aften, fordi jeg mente vi så genudsendelsen lørdag - men det er lige omvendt  De har sendt det lørdag aften, og genudsendt søndag 

Godt så troede da lige jeg var ved at blive skør for syntes da bestemt vi har set det hver lørdag

Anmeld

1. januar 2012

Clisolka

bullerbassen skriver:

Godt så troede da lige jeg var ved at blive skør for syntes da bestemt vi har set det hver lørdag

Haha jeg måtte altså også lige tjekke i et af de gamle se og hør - så jeg indrømmer gerne, at det var mig der tog fejl 

Anmeld

1. januar 2012

Madam Blå

Babymor2010 skriver:

Der er altså også lidt over de 2 

Ja ikke hihi. Jeg glæder mig i hvert fald til at tilbringe aftenen i deres selskab

Anmeld

1. januar 2012

trunte24

Babymor2010 skriver:

Voice kommer på TV2 og X-Factor på DR1 

Voice har kørt fredag aften de sidste par uger, men nu vælger de at lave en konkurrence i aften. Håber ikke det er sådan næste uge heller 

Der må jeg lige rette dig. Voice er blevet sendt Lørdag aften de sidste mange uger. Dog blev det sende Fredag d. 23 i stedet for Lørdag d. 24 Dec. I aften bliver det jo så sendt Søndag i stedet pga. Nytår. Men fra næste uger er det igen Lørdag aften det kommer.

X-Factor starter i dag(gør det hvert år tror jeg faktisk) Men kommer til at ligge fast Fedag aften fra på Fredag af

I aften vil jeg se X-Factor fordig jeg synes det er sjovt at se folk seriøst tror de kan noget når de ingen tone i livet har

Men ellers vil jeg nok se begge ting fra næste uge.

/ Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.