Voice vs. X-Factor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

meem

Hip hurra for Viasat Plus HD !

Vi optog da bare x-factor og så voice

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Clisolka

hehe.. Ja jeg er jo nødt til at se det når hun er med Håber jo hun vinder hele pisset
haha x-factor plejer altså også at være skide skægt kan godt forstå du ikke fortrød det ..  

Jamen så 'er vi alt hvad der kan krydses!! Meeeen, hvem af dem er det vi skal krydse for?

Anmeld

2. januar 2012

Clisolka

meem skriver:

Hip hurra for Viasat Plus HD !

Vi optog da bare x-factor og så voice

Snyyyyyyyd 

Anmeld

2. januar 2012

Mor Christa

Babymor2010 skriver:

Jamen så 'er vi alt hvad der kan krydses!! Meeeen, hvem af dem er det vi skal krydse for?

Jaa vi må krydse, må vi ;D
Det er Amie Jones fra Sharins (staves?!) hold (: hende der blev valgt som den sidste. Hendes søster, som sang lige bagefter, gik ikke videre. Måske det siger dig noget?  

Anmeld

2. januar 2012

Clisolka

MissChrista skriver:

Jaa vi må krydse, må vi ;D
Det er Amie Jones fra Sharins (staves?!) hold (: hende der blev valgt som den sidste. Hendes søster, som sang lige bagefter, gik ikke videre. Måske det siger dig noget?  

Yes, jeg 'er!!!! Hende kan jeg godt huske - den pink trøje og lyse hår, der gav mig kuldegysninger mens hun sang 

Anmeld

2. januar 2012

Mor Christa

Babymor2010 skriver:

Yes, jeg 'er!!!! Hende kan jeg godt huske - den pink trøje og lyse hår, der gav mig kuldegysninger mens hun sang 

hihi ja, det er hende ;P Hun synger nemlgi super goodt

Anmeld

2. januar 2012

Clisolka

MissChrista skriver:

hihi ja, det er hende ;P Hun synger nemlgi super goodt

Det var også den perfekte sang hun stillede op med, i de toner hun kunne komme op i 

Anmeld

2. januar 2012

Mor Christa

Babymor2010 skriver:

Det var også den perfekte sang hun stillede op med, i de toner hun kunne komme op i 

Jaa, præcis .. Hun plejer også at være den af os, der tager de højeste toner når vi synger sammen.. Hun kan nemlig komme laaangt op

Anmeld

2. januar 2012

Clisolka

MissChrista skriver:

Jaa, præcis .. Hun plejer også at være den af os, der tager de højeste toner når vi synger sammen.. Hun kan nemlig komme laaangt op

Hov hov, når i synger sammen - hvorfor har du så ikke meldt dig 

Anmeld

2. januar 2012

Mor Christa

Babymor2010 skriver:

Hov hov, når i synger sammen - hvorfor har du så ikke meldt dig 

hihi.. Det er jeg slet ikke god nok til.. nok kan jeg synge, men er ikke ligeså sej som ssååå mange andre af dem der har stillet op ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.