Voice vs. X-Factor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

Madam Blå

M (: skriver:

Haha, jeg sidder også og tøsefniser over LOC (og som søster ville sige: "ku' godt").. 

Hihi - ja, jeg ku også godt

Han er simpelthen så charmerende. Glæder mig i hvert fald til at se på ham i aften haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Clisolka

trunte24 skriver:

Der må jeg lige rette dig. Voice er blevet sendt Lørdag aften de sidste mange uger. Dog blev det sende Fredag d. 23 i stedet for Lørdag d. 24 Dec. I aften bliver det jo så sendt Søndag i stedet pga. Nytår. Men fra næste uger er det igen Lørdag aften det kommer.

X-Factor starter i dag(gør det hvert år tror jeg faktisk) Men kommer til at ligge fast Fedag aften fra på Fredag af

I aften vil jeg se X-Factor fordig jeg synes det er sjovt at se folk seriøst tror de kan noget når de ingen tone i livet har

Men ellers vil jeg nok se begge ting fra næste uge.

/ Line

Jeg kan se du ikke har læst mine tidligere svar, prøv at se en eller to længere oppe  Det er ikke sådan, når alderen trykker 

Anmeld

1. januar 2012

bullerbassen

Babymor2010 skriver:

Haha jeg måtte altså også lige tjekke i et af de gamle se og hør - så jeg indrømmer gerne, at det var mig der tog fejl 

hihi var også ved at lede efter et gammel blad , men det var røget ud hihi

Anmeld

1. januar 2012

HeidiØ

Vil egentlig gerne se begge dele da jeg har fulgt med i Voice.. men har stemt X factor da det siiiiimpelthen er så skægt i starten

Anmeld

1. januar 2012

Clisolka

bullerbassen skriver:

hihi var også ved at lede efter et gammel blad , men det var røget ud hihi

Haha ja 

Anmeld

1. januar 2012

M (:

Madam Blå skriver:

Hihi - ja, jeg ku også godt

Han er simpelthen så charmerende. Glæder mig i hvert fald til at se på ham i aften haha

Ja, det er 100% hans charme der er helt overdrevet tiltrækkende.. Han er jo egentlig ikke klassisk smuk/lækker, men han har alligevel lige det..

Anmeld

1. januar 2012

Clisolka

M (: skriver:

Ja, det er 100% hans charme der er helt overdrevet tiltrækkende.. Han er jo egentlig ikke klassisk smuk/lækker, men han har alligevel lige det..

Ja, der er et eller andet over hans charme 

Anmeld

1. januar 2012

trunte24

Babymor2010 skriver:

Jeg kan se du ikke har læst mine tidligere svar, prøv at se en eller to længere oppe  Det er ikke sådan, når alderen trykker 

ups ja det kan jeg godt se.

Sådan kan det jo gå

Anmeld

1. januar 2012

Clisolka

trunte24 skriver:

ups ja det kan jeg godt se.

Sådan kan det jo gå

Ork ja, vi kan jo ikke følge med i det hele 

Anmeld

1. januar 2012

Lise

Skal da se begge delene!

Bånder det ene, og ser det andet. Og ser det andet (ene? eller måske tredje?) bagefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.