Voice vs. X-Factor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Voice vs. X-Factor?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.297 visninger
86 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

Clisolka

Så starter X-Factor op igen i dag - og samtidigt sender TV2 Voice. Hvad skal I se?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

NJN

Jeg kan simpelthen ikke bestemme mig! Syntes det er så træls de sender det samme tid! 

Men det bliver x-factor, da jeg kan se voice inde på sputnik.. 

Anmeld

1. januar 2012

bullerbassen

Begge dele , med mindre de bliver sendt samtidig

Anmeld

1. januar 2012

M (:

Voice.. Bryder mig ikke om dommerne i x-factor samt at de første 100 programmer handler om at gøre folk til grin..

Synes det er rart i voice at der har været en grovsortering, og at det (i hvert fald på overfladen) handler mest om stemmerne, og ikke om udseende og deltagernes sørgelige/skrækkelige/bla bla bla fortid..

Anmeld

1. januar 2012

FogL

bullerbassen skriver:

De bliver begge sendt kl 20 - det er jo konkurrence! 

Jeg skal se voice, og så må jeg se en genudsendelse af x-factor når den kommer.. 

Anmeld

1. januar 2012

Benjamins'mor

Har stemt blank, det kommer jo samme tid og vil så gerne se begge dele, hvilket er urealistisk, er godnok i tvivl. Synes begge dele er godt

Anmeld

1. januar 2012

Clisolka

bullerbassen skriver:

De bliver sendt samtidigt, så jeg må se en af genudsendelserne 

Anmeld

1. januar 2012

karina1980

voice, gider ikke det andet, det går mest ud på at rakke dem som prøver an ned og se mig, se mig hos dommerne. i de første mange programmer.

så helt klart voice, som ikke har haft behov for at vise den process, som 9 ud af 10 gange er noget manipuleret noget de har sat sammen

Anmeld

1. januar 2012

Clisolka

NJN skriver:

Jeg kan simpelthen ikke bestemme mig! Syntes det er så træls de sender det samme tid! 

Men det bliver x-factor, da jeg kan se voice inde på sputnik.. 

Haha jeg er også i et dilemma. Nu har jeg fulgt Voice de sidste par uger og elsker konceptet med at de ikke ser deltagerne, men kun hører dem - til gengæld vil jeg også se Blachmann 

Anmeld

1. januar 2012

lycly

Helt klart Voice! Er lidt træt af x-factor efterhånden . Danmark er et så lille land, så man kan jo ikke blive ved med at finde folk med "x factor", så det bliver bare sådan nogle okay sangere der vinder. Og kun fordi nogen skal jo vinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.