Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frøken J. skriver:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi tog alt ned igår. Det var nu meget rart at få det væk
Uha, det var tidligt - julen varer jo lige til påske, eller.....
Munder skriver: skønt med forskelligheder
skønt med forskelligheder
Ja Og tror også jule-fabrikkerne er glade for det
Babyklar skriver: vores blev pillet nedden dag soldaten sku rejse - så var der ikk meget ved jule pynten mere .
vores blev pillet nedden dag soldaten sku rejse - så var der ikk meget ved jule pynten mere .
Uha, hvornår rejste han (jeg jeg går ud fra det var en han) Det må godt nok være hårdt!
Munder skriver: Uha, hvornår rejste han (jeg jeg går ud fra det var en han) Det må godt nok være hårdt!
i Onsdags ! - det er SMADDER hårdt
Jaaa, men til gengæld er blomsterhandlerne og chokoladehandlerne pænt trætte af os, da vi ikke bruger valentinsdag
Som sagt skønt med forskelligheder
Babyklar skriver: i Onsdags ! - det er SMADDER hårdt
Puha da.
Kæmpe kram herfra, håber I kommer godt igennem foråret. Hvornår kommer han hjem igen?
Jeg pillede julepynten ned allerede d. 25. Mest fordi vi for det første ikke havde ret meget hængende, men også fordi vi skulle være væk 26.-29. og gad ikke komme hjem og se på julepynt så lang tid efter jul
Munder skriver: Jaaa, men til gengæld er blomsterhandlerne og chokoladehandlerne pænt trætte af os, da vi ikke bruger valentinsdag Som sagt skønt med forskelligheder
Tror de fleste butikker er trætte af mig og kæresten så - måske undtagen chips og cola butikkerne
Det røg ned i kasserne i tirsdags
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128