Har I sagt farvel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.370 visninger
53 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Munder

Til nisser og julepynt?

Vores tradition er, at al julepynt pånær juletræ og uroer bliver taget ned i morgen formiddag, og så bliver der pyntet til nytår

Jeg synes dog ikke jeg er helt klar i år til at sige farvel til julen...

Hvordan er det hos Jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

twinny

Her røg det ned for et par dage siden... Nu synes jeg, at det har hængt længe nok... Dog står juletræet og vores juletog med lys i tilbage...

Da januar er sååå laang og mørk, så får det lov til at stå lidt for hyggens skyld..

Anmeld

30. december 2011

Munder

twinny skriver:

Her røg det ned for et par dage siden... Nu synes jeg, at det har hængt længe nok... Dog står juletræet og vores juletog med lys i tilbage...

Da januar er sååå laang og mørk, så får det lov til at stå lidt for hyggens skyld..

For sjov...Hvornår pyntede du op?

Anmeld

30. december 2011

heaven

uha, en kryptisk overskrift lige ved første øjekast, hehe....

men vi gør som jer, ned/væk med nisser enten i aften eller imorgen formiddag - eneste der bliver tilbage et par dage endnu, er juletræet.... sviger min, er dog ikke tilfreds med det - de kommer og fejre nytår - men sådan bliver det.... julen er ovre, og det er fint med os

Jannie

Anmeld

30. december 2011

twinny

Munder skriver:

For sjov...Hvornår pyntede du op?

Weekenden før 1. advent.

Anmeld

30. december 2011

Munder

heaven skriver:

uha, en kryptisk overskrift lige ved første øjekast, hehe....

men vi gør som jer, ned/væk med nisser enten i aften eller imorgen formiddag - eneste der bliver tilbage et par dage endnu, er juletræet.... sviger min, er dog ikke tilfreds med det - de kommer og fejre nytår - men sådan bliver det.... julen er ovre, og det er fint med os

Jannie

Ja, det var måske også lidt meningen at overskriften skulle drille lidt

Vi fjerner de sidste rester af jul 1. januar - men det er nu så hyggeligt at træet står der nytårsaften

Anmeld

30. december 2011

vitapigen

Tog alt julepynt ned d. 28/12 og i dag er juletræet væk... Synes det er rart at alt er nede inden det nye år

Anmeld

30. december 2011

Munder

twinny skriver:

Weekenden før 1. advent.

Øj, det var jo næsten i midten af november Det var også lidt tidligt.

Her kom nisserne frem 1. december

Anmeld

30. december 2011

Kay

her bliver der pyntet op når julebryggen kommer ud... og det bliver pillet ned d. 27 december... der er julen slut her hjemme og jeg nydder at havde mit hjem lidt roligt inden nytårspynten kommer op i morgen

Anmeld

30. december 2011

Munder

Kay skriver:

her bliver der pyntet op når julebryggen kommer ud... og det bliver pillet ned d. 27 december... der er julen slut her hjemme og jeg nydder at havde mit hjem lidt roligt inden nytårspynten kommer op i morgen

Det er alligevel så sjovt som traditionerne er forskellige

Julebryggen? Kommer den ikke i starten af november?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.