Har I sagt farvel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

morethanperfect

Munder skriver:

Til nisser og julepynt?

Vores tradition er, at al julepynt pånær juletræ og uroer bliver taget ned i morgen formiddag, og så bliver der pyntet til nytår

Jeg synes dog ikke jeg er helt klar i år til at sige farvel til julen...

Hvordan er det hos Jer?

Jeg tog det ned i går , for var simpelthen blevet træt af og se på det i år .. Ved ikk hvorfor , det plejer jeg ellers ikke .. 
Det plejer at blir stående til efter nytår , men nu er alt væk , og i morgen formiddag blir der pyntet til nytår  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

DK

jeg plejer at tage det væk til (er det ikke hellige trekonger?). Altså julen starter jo sådan reelt først juleaften og fortsætter jo så derefter i 14 dage.

Men i år er det blevet pakket ned i dag. Vi skal ikke holde nytår her, så i stedet for at jeg har rendt rundt og gjort nytår klar, har vi istedet pakket juletræ, nisser og julekugler væk. Og ovenikøbt gjort rent i jule-kisten (har sådan en KÆMPE gammel brudekiste til julepynten), fået smidt diverse ødelagt pynt ud, alt muligt gammelt indpakningspapir til julepynten der bare lå og rodede i bunden osv væk. Så det var en hel fornøjelse at komme alle kasserne og tingene ned deri igen, og jeg sidder faktisk her og er helt selvfed og stolt af mit "store" arbejde

Mikkel har støvsuget alle grannåle væk fra stuen og smadret hans tå (halvdelen af neglen på storetåen er nu kvart faldet af) da han ville flytte sofaen. Så nu ligger han på selv samme og ømmer sig (jeg tror det alt sammen handler om at han ikke gider have hans pæne sko på til hans smoking i aften) 

Anmeld

31. december 2011

Pige2009

Munder skriver:

Til nisser og julepynt?

Vores tradition er, at al julepynt pånær juletræ og uroer bliver taget ned i morgen formiddag, og så bliver der pyntet til nytår

Jeg synes dog ikke jeg er helt klar i år til at sige farvel til julen...

Hvordan er det hos Jer?

Vi tog af praktiske årsager allerede vores ned 2. juledag, men jeg synes godt nok, det er tomt Savner julen i år 

Men nu er vi klar til nytår. Laura prøvede at holde en stjernekaster igår, og det ville hun til min store overraskelse gerne - hun er jo ellers en meget forsigtig pige Men hun er vist også klar til nytår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.