Har I sagt farvel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

Masig

Munder skriver:

uhhh, vent til dit barn kommer i 4-5 års alderen, så kommer det hele igen

Var det en rødgran I havde?

Hehe ja, det ved jeg, men så bliver det nok også sjovere igen jo.. det med at se barnets reaktion og det kan hjælpe til med at pynte osv.... Men lige nu hvor det kun er os to (og katten og hunden som vælter alle nålene af træet hver gang de går forbi), så synes jeg faktisk slet ikke det er så fedt igen...

Ved ikke hvilket træ det var, men allerede efter nogle få dage begyndte det at tabe nålene

skal helt klart have en juletræs-fod med mulighed for at hælde vand i næste gang!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

B&J

jeg tog et dybt suk og tog det ned idag... så jeg kan pynte op til nytår imorgen

Anmeld

30. december 2011

-Sigrid-

Munder skriver:

Jamen, det er jo stadig lidt jul. Tror både mand og datter ville gøre oprør herhjemme (og mig, for jeg er SÅ glad for alle mine nisser)

Hah så må du ikke være glad for det gewnnemsnitslige svar i din debat 

Anmeld

30. december 2011

Munder

Masig skriver:

Hehe ja, det ved jeg, men så bliver det nok også sjovere igen jo.. det med at se barnets reaktion og det kan hjælpe til med at pynte osv.... Men lige nu hvor det kun er os to (og katten og hunden som vælter alle nålene af træet hver gang de går forbi), så synes jeg faktisk slet ikke det er så fedt igen...

Ved ikke hvilket træ det var, men allerede efter nogle få dage begyndte det at tabe nålene

skal helt klart have en juletræs-fod med mulighed for at hælde vand i næste gang!!!

Så var det en rødgran, de taber hurtigt nålene (sagde julenørden)

Jeg er nu et juleøre om der er børn eller ej, men med husdyr kan jeg godt se, det er et problem

Anmeld

30. december 2011

Munder

-Sigrid- skriver:

Hah så må du ikke være glad for det gewnnemsnitslige svar i din debat 

Tjooo, for det er jo ikke herhjemme

At jeg er et juæeøre behøver jo heldigvis ikke at betyde alle andre skal være det

Anmeld

30. december 2011

Masig

Munder skriver:

Så var det en rødgran, de taber hurtigt nålene (sagde julenørden)

Jeg er nu et juleøre om der er børn eller ej, men med husdyr kan jeg godt se, det er et problem

Hehe jamen du har sikkert ret.. Jeg aner intet om juletræer så jeg vælger bare at stole blindt på det du siger

Ja det er altså lidt træls med de der dyr, der mener de skal hen under træet hele tiden, og den mindste berøring så ryger der lige 50 nåle hehe... det var temmelig trist at se på til sidst... Næste år tror jeg bare vi venter med at tage træet ind til et par dage inden jul...

Anmeld

30. december 2011

-Sigrid-

Munder skriver:

Tjooo, for det er jo ikke herhjemme

At jeg er et juæeøre behøver jo heldigvis ikke at betyde alle andre skal være det

Og gudskelov for det

Anmeld

30. december 2011

Frøken J.

Munder skriver:

Uhhh, pas på du ikke chokerer en nissoman

Anmeld

30. december 2011

Moar2011

Munder skriver:

Til nisser og julepynt?

Vores tradition er, at al julepynt pånær juletræ og uroer bliver taget ned i morgen formiddag, og så bliver der pyntet til nytår

Jeg synes dog ikke jeg er helt klar i år til at sige farvel til julen...

Hvordan er det hos Jer?

vores blev pillet nedden dag soldaten sku rejse - så var der ikk meget ved jule pynten mere .

Anmeld

30. december 2011

Munder

-Sigrid- skriver:

Og gudskelov for det

skønt med forskelligheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.