Har I sagt farvel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

Frøken J.

Munder skriver:

Til nisser og julepynt?

Vores tradition er, at al julepynt pånær juletræ og uroer bliver taget ned i morgen formiddag, og så bliver der pyntet til nytår

Jeg synes dog ikke jeg er helt klar i år til at sige farvel til julen...

Hvordan er det hos Jer?

Vi har slet ikke pyntet op i år, så det var så nemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Masig

Vi pyntede op omkring 10 dage inde i december tror jeg... Nisserne blev fjernet 3. juledag, og juletræet røg ud idag... Normalt plejer træet at blive stående til efter nytår (altså 1. januar), men det havde næsten tabt alle nålene, så det var bestemt ikke kønt mere, så det røg altså ud... Og var faktisk helt rart at få sit alm hus tilbage igen hehe... Jul er hyggeligt, men må indrømme jeg ikke er så pynte-freak mere som jeg var engang....

Anmeld

30. december 2011

Munder

Frøken J. skriver:

Vi har slet ikke pyntet op i år, så det var så nemt

Uhhh, pas på du ikke chokerer en nissoman

Anmeld

30. december 2011

raca

den 6 januar...

Anmeld

30. december 2011

Hougaard92

Julepynten blev taget ned igår

Jeg elsker julen, det er det bedste jeg ved, men det er også fint at det er kommet ned - det bliver jul igen næste år

Anmeld

30. december 2011

-Sigrid-

Der blev taget afsked i forgårs, og så blev der gjort hovedrent samtidig med - og igår vasket tøj, så nu ligner hytten en ajaxreklame 

Anmeld

30. december 2011

Munder

Masig skriver:

Vi pyntede op omkring 10 dage inde i december tror jeg... Nisserne blev fjernet 3. juledag, og juletræet røg ud idag... Normalt plejer træet at blive stående til efter nytår (altså 1. januar), men det havde næsten tabt alle nålene, så det var bestemt ikke kønt mere, så det røg altså ud... Og var faktisk helt rart at få sit alm hus tilbage igen hehe... Jul er hyggeligt, men må indrømme jeg ikke er så pynte-freak mere som jeg var engang....

uhhh, vent til dit barn kommer i 4-5 års alderen, så kommer det hele igen

Var det en rødgran I havde?

Anmeld

30. december 2011

Munder

JuliaHougaard92 skriver:

Julepynten blev taget ned igår

Jeg elsker julen, det er det bedste jeg ved, men det er også fint at det er kommet ned - det bliver jul igen næste år

Uhhh, herhjemme ville det være for tidligt

Anmeld

30. december 2011

Munder

-Sigrid- skriver:

Der blev taget afsked i forgårs, og så blev der gjort hovedrent samtidig med - og igår vasket tøj, så nu ligner hytten en ajaxreklame 

Jamen, det er jo stadig lidt jul. Tror både mand og datter ville gøre oprør herhjemme (og mig, for jeg er SÅ glad for alle mine nisser)

Anmeld

30. december 2011

Chalala85

Vi tog alt ned igår. Det var nu meget rart at få det væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.