hold da op - hvad har i brugt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

Maja_4000

Vi brugte cirka 600 kr .. Vi var 3 voksne og 1 barn på 1 år Og så var det inkl. æg , bacon , pølser og morgenbrød til idag Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Nemesis

Brugte 600 kr til 5 voksne og 2 børn.

Vi havde så kødet til hovedretten, ingridienserne til desserten og til kransekagen og pynt og div.

Gæsterne kom med vin og champagne.

Sodavand havde vi også.

Så der skulle købes ind til forret og tilbehør til stegen og chips og snack.

:-) Sisse

Anmeld

1. januar 2012

M (:

Hm, ca. 1300 inkl. forret, hovedret, dessert, kransekage, chips, alkohol og pynt. Derudover ca. 500 på fyrværkeri.. Vi var 6 voksne til spisning og 8 efter hovedretten (:

Anmeld

1. januar 2012

PsychedeliC

Min søn og jeg købte for små 200 kr

Anmeld

1. januar 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Her var vi 9 voksne, samt 4 børn... vi har brugt ca. 2000kr på det hele... vi fik 4½ kilo oksemørbrad, og en oksetyndsteg... vi lavede 2 slags kartofler, en stor skål lækker grøn salat og bønner til.. vi fik lakseruller til forret.. og hjemmelavet vanilie is med chokoladestykker til dessert... hertil var der købt champagne og kransekage.. folk skulle selv have drikkelse med... der var også købt snack og diverse dressinger..

Idag har vi stadigvæk hele køleskabet fyldt med rester, så der er ihvertfald til idag med...

Men gud den rengøring er den værste...

Anmeld

1. januar 2012

Carina:-)

En 3.000

Med nytårskrudt tror jeg vi rendte op i de 5.000

Vi var 6 voksne og 5 børn.

Anmeld

1. januar 2012

ønskebørn74

heaven skriver:

er lige hjemvendt fra dagens indkøb til imorgen.... er du vild det har været en dyr omgang. Da jeg sad med indkøbslisten igår, tænkte jeg ellers: det bliver vist ikke sååå vildt igen...

men vi har da brugt ca 1600 på mad, drikke, chips mv og bordpynt... vi bliver 5 voksne og 1 barn.

had har i brugt??

Jannie - næsten klar til imorgen

2 personer og luxus middag for 250kr..

Anmeld

1. januar 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Vi holdt det hos os - fem voksne og fire teenagers - og vi kom af med ca. 500 kroner. Gæsterne medbragte hhv. forret og dessert plus dertil hørende vin, desuden havde de drinks, champagne og kransekage med. Sodavand bidrog vi alle med.

Min mand er jæger, så vi havde kødet i forvejen - dyrekølle - og rødvinen var også i hus i forvejen. Pengene er gået til øvrige ingredienser til hovedretten og til fyrværkeri og sodavand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.