hold da op - hvad har i brugt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.330 visninger
47 svar
0 synes godt om
30. december 2011

heaven

er lige hjemvendt fra dagens indkøb til imorgen.... er du vild det har været en dyr omgang. Da jeg sad med indkøbslisten igår, tænkte jeg ellers: det bliver vist ikke sååå vildt igen...

men vi har da brugt ca 1600 på mad, drikke, chips mv og bordpynt... vi bliver 5 voksne og 1 barn.

had har i brugt??

Jannie - næsten klar til imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

MortilCilas

Ikke ret meget, min far køber isen og slikket, jeg har købt sodavand (de billige), en børnechampange, også skal vi have kartoffel lasange, hjemmelavet, og det er jo ikke så dyrt. Vi bliver 3 voksne og 1 barn

Anmeld

30. december 2011

Koen.

Vi bliver 3, 2 voksne og Lærke 20 mdr har brugt knap 400 kr men så skal manden lige ud og købe drikkevarer og snacks

Anmeld

30. december 2011

Kamulla

puha.. var i metro og føtex med veninden og købe ind til nytår.. vi bliver 4 voksne og 2 børn på 3år (noah spiser som en voksen )

kom af med ..... 2600kr ihvertfald

Anmeld

30. december 2011

-Sigrid-

Vi bliver en mand som tror han er i voksealderen, og en højgravid (dvs som 3 personer) og vi har brugt 200 kr 

Anmeld

30. december 2011

Kay

uhh vi havde stegen i forvjen købt på tilbud... og ellers står den på hovedret og dessert og pynt for ca. 800 kr. til 5 voksne og 1 barn... men er også sikker på at vi har mange rester til dagne efter... jeg har det med at lave mere en rigeligt

Anmeld

30. december 2011

9510

Vi er 4 familier der skal mødes og vi har brugt ca 4000 i alt

Der skal sgu festes igennem på ungernes præmisser

Anmeld

30. december 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vi har brugt ca. 800 kr. til mor, far og Sofus 4 år.

Anmeld

30. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi bliver 12 voksende og vi gir 200 kr pr mand. Vores kamarat som er kok har stået for alt indkøb og laver også alt maden. Jeg ska så lave en lasagne til 5 børn og det kommer oveni. Syntes slet ik det er galt! Vh stine

Anmeld

30. december 2011

heaven

tak for svar - indtil videre, det er egentlig meget sjovt at se hvordan det svinger..... jeg blev bare overrasket over at  det blev så meget for os selv (1600)

håber på flere svar.

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.