hold da op - hvad har i brugt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

Koen.

-Sigrid- skriver:

Vi bliver en mand som tror han er i voksealderen, og en højgravid (dvs som 3 personer) og vi har brugt 200 kr 

Det med voksealderen lyder som min martin men det kan man vel os godt være når man er 33 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Filuca

Vi har brugt 700-800 kr. på på mad og drikke, vi bliver bare 2 Men regner med, at der bliver mad i overskud, for vi har købt rigeligt

Anmeld

30. december 2011

twinny

Vi har brugt 500 kr på alt til 2 personen..  Det synes vi er okay... For vi har ikk kigget tilbud idag og købt det hele i føtex.

Anmeld

30. december 2011

NinaNymannMadsen

vi bliver 3 børn (2-5år) 3 teenager og 7 voksne og vi har brugt godt 2000 og det er på mad, drikkevare, bordpynt og slik.

det er faktis 4 børn men den ene er ikk talt med da hun kun er 2 måneder.

Anmeld

30. december 2011

-Sigrid-

tanja. skriver:

Det med voksealderen lyder som min martin men det kan man vel os godt være når man er 33 år

Suk - der håbede jeg lige 

Anmeld

30. december 2011

miinimeal

tror jeg  har brugt 500(: og min mor har brugt 400 så 900 i alt

Anmeld

30. december 2011

Munder

Vi bliver helt bevidst kun os 3 (datter, far og mor)

Tror vi har brugt omkring 800 kroner til mad, pynt, nye hatte, lidt bang osv.

Vi skal have:

blinis med rejer og ørredrogn

Dyreryg m. diverse tilbehør

og Is

Rigtig glædeligt nytår

Anmeld

30. december 2011

B&J

tør slet ikke tænke vi købte oksemørbrad hos slagteren 1100kr puhhh ha men så er den jo også gjord alt ved... også skal vi have kartofler til og salat og sovs...

og hjemmelavet is med vafler til såå ved ikke hvad det løb op i... og vil slet ikke vide det hihihhihi

pynt har vi brugt 300kr

nytårs fyrværkeri har vi brugt 500kr

Anmeld

30. december 2011

heaven

B&J skriver:

tør slet ikke tænke vi købte oksemørbrad hos slagteren 1100kr puhhh ha men så er den jo også gjord alt ved... også skal vi have kartofler til og salat og sovs...

og hjemmelavet is med vafler til såå ved ikke hvad det løb op i... og vil slet ikke vide det hihihhihi

pynt har vi brugt 300kr

nytårs fyrværkeri har vi brugt 500kr

FUUUUUUUCK!!!! 1100 kr - på kød alene.... så bliver jeg da vist nødt til at spørge om, hvor mange i bliver??? vildt, hehe

Jannie

Anmeld

30. december 2011

B&J

heaven skriver:

FUUUUUUUCK!!!! 1100 kr - på kød alene.... så bliver jeg da vist nødt til at spørge om, hvor mange i bliver??? vildt, hehe

Jannie

vi bliver kun 5 men vi deler ud om pengene men du kan tro det var også helt vildt.... men min kæreste og min mor vil gerne have 2stykker... men ja det er tosset dyrt men det var også hos slagteren...

ihhihihi det bliver billigere næste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.