hold da op - hvad har i brugt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

lycly

Puha, vi skal handle i morgen, og jeg gruer sgu lidt for det! Vi bliver "kun" 4 voksne, og jeg sidder også og tænker, at det kan da ikke blive så dyrt. Men samtidig så kender jeg mig og min kæreste, når vi er værter så skal alt bare være top i orden. Så kommer nok til at gå lidt amok i pynt osv.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Munder

DK skriver:

Fnis... det var vi sidste år (altså kun os tre), og jeg synes bare at vi havde sådan en mega hyggelig aften. Da Kirstine så bliver hentet af hendes far i dag siger hun, da hører at de bliver 8 til nytår, "gudskelov, så skal jeg da nok ikke kede mig ligeså meget igen iår!"

Og så stod hende og Mikkel og jokede med HVOR kedeligt det havde været sidste år, og hvor skønt det bliver med flere mennesker i år. Hmfh! (Altså måske var det hyggeligt for mig fordi jeg var højgravid og havde feber, men synes nu godt at de andre to også kunne have hygget sig??)

Jeg håber at i får en hyggelig aften i morgen

Jeg er en rigtig kylling Jeg er ikke så god til nytårsaften, så vi vælger bevidst at være hjemme, selvom det går lidt ud over Andrea. Hun glæder sig dog, at det er den dag om året hun må være oppe til hun segner

Håber da også I får en fantastisk fest Er lillemanden (som jo ikke er så lille igen) hjemme?

Anmeld

30. december 2011

132319

Vi har brugt 750 kr og det er alt hvad der hedder mad, sprut, pynt og pakkelegsgaver inkl.

Vi bliver 3 voksne og 3 børn på 1½, 3 og 4 år

Anmeld

30. december 2011

Chris86

Tror vi ligger på 1500kr og så er der en anden der laver natmad og naboen sørger for vin og fisken til forret, da han arbejder i et fiskehus så vi ender jo på lidt mere.. vi er fem voksne

Anmeld

31. december 2011

DK

Munder skriver:

Jeg er en rigtig kylling Jeg er ikke så god til nytårsaften, så vi vælger bevidst at være hjemme, selvom det går lidt ud over Andrea. Hun glæder sig dog, at det er den dag om året hun må være oppe til hun segner

Håber da også I får en fantastisk fest Er lillemanden (som jo ikke er så lille igen) hjemme?

Jeg synes da ikke at det går ud over Andrea! Det må være skønt at hygge hjemme og i kan jo (præcis som du skriver) sagtens holde en "rigtig" nytårsaften alligevel.

Det er kun fordi Kirstine er sådan en fest-løve og har været med både mig og hendes far jeg til fester med mange mennesker. Så nu vil hun have gang i gaden og IKKE sidde derhjemme og kigge på snottet højgravid mor der hyyyyygger sig

Vi skal besøge et andet hold venner i aften og have bettemanden med. Han bliver jo et år til januar (allerede). Dem vi skal besøge har selv en dreng der bliver et år til marts så det passer perfekt (udover at de er nogle dejlige og festlige mennesker altså). Yderligere kommer der et andet hold af deres venner som vi ikke har mødt før. De har en lille nyfødt med (ikke en uge gammel), så det bliver bare så skønt at få indsnust en masse ny... Så må vi bare håbe at mig og værtinden ikke bliver alt for skrukke. Det nybagte forældrepar bliver ikke hele aftenen tror jeg, men de bor kun et par minutter væk på gåben så det passer så fint at de kan gå når de ikke kan mere!

Det bliver ikke en abefest, men vi skal da have vin, champagne og et par cocktails senere ud på aftenen.   

Anmeld

31. december 2011

Muffin_girl

heaven skriver:

er lige hjemvendt fra dagens indkøb til imorgen.... er du vild det har været en dyr omgang. Da jeg sad med indkøbslisten igår, tænkte jeg ellers: det bliver vist ikke sååå vildt igen...

men vi har da brugt ca 1600 på mad, drikke, chips mv og bordpynt... vi bliver 5 voksne og 1 barn.

had har i brugt??

Jannie - næsten klar til imorgen

Tror vi sammenlagt har brugt 1700 kr.. Vi er 4 voksne.. Men det er så incl 3 flasker rødvin, 2 hvidvin, 1 asti og 1 champagne og dessertvin samt en masse andet drikkelse ... Og snacks og natmad :.. Så nu håber eg vi er klar .. jeg syntes da også det blev langt dyrere end beregnet .. ! Hold da op...

Anmeld

31. december 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Sjov tråd - lidt skræmmende også

Jeg kan ikke give noget præcist svar, da vi handlede kød for noget tid siden (oksemørbrad på tilbud ½ pris, 400 kr), min svigermor har betalt krudt og drikkelsen samt slik og chips købte vi i Tyskland i starten af december.

Men vi handlede ind i går til forret (tunmousse med rejer og rød dressing), tilbehør til hovedret og dessert (blødende muffins med is og friske jordbær), og det blev ca. 800 kr. Så har sviger betalt ca. 800 for krudt og så de 400 for kød - det er i alt 2000 kr. Dertil kommer øl, sodavand, vin og asti og alt slik og chips.

Vi bliver 7 til spisning - 2 børn og 5 voksne - og så kommer der 4 mere efterfølgende - 2 børn og 2 voksne. Vi regner med en rolig aften, 2011´s sidste måneder har været rigtig slemme herhjemme, så energien er ikke rigtig til stede til en stor fest.

Anmeld

31. december 2011

hekran

jeg kom af med 750 kr i går og vi skal egentlig kun komme med desserten  Men vi bruger nada på fyrværkeri, så måske det går op i en højere enhed

Anmeld

31. december 2011

M&M's Mor

Her har vi brugt lige omkring 1200 på forret, hovedret, dessert, natmad, kage istedet for kransekage (der ikke er nogen af os der kan li det), sodavand, vin, chips, pynt. Vi var heldige at svigermor lige vandt kødet til banko i december så der har vi sparet noget...samt vi fik bobbelvand til både os voksende og børn af en af svigermors veninder som lige ville forkæle os lidt... vi bliver 6 voksende og 2 børn

Fyrværkeri består af 500 knaldperler og 100 hundepropper... så kigger vi på alle naboernes penge der futter af istedet...

Anmeld

31. december 2011

Mor-til-asta-09

heaven skriver:

brubrugbrugter lige hjemvendt fra dagens indkøb til imorgen.... er du vild det har været en dyr omgang. Da jeg sad med indkøbslisten igår, tænkte jeg ellers: det bliver vist ikke sååå vildt igen...

men vi har da brugt ca 1600 på mad, drikke, chips mv og bordpynt... vi bliver 5 voksne og 1 barn.

had har i brugt??

Jannie - næsten klar til imorgen

Vi har brugt 1500 til 6 børn og 6 voksne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.