hold da op - hvad har i brugt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Vi bliver 7 voksne og 2 børn, 9 i alt..

Vi har brugt ca 1600 på mad, drikke, pynt osv, og min mor tager os lidt sprut halløj med til de unge Synes nu enlig ikke det er så slemt, det er jo ikke nytår sååå tit ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Zeus

er lige hjemvendt fra dagens indkøb til imorgen.... er du vild det har været en dyr omgang. Da jeg sad med indkøbslisten igår, tænkte jeg ellers: det bliver vist ikke sååå vildt igen...

men vi har da brugt ca 1600 på mad, drikke, chips mv og bordpynt... vi bliver 5 voksne og 1 barn.

had har i brugt??

Jannie - næsten klar til imorgen

Jeg er vist kommet af med omkring 1200-1300 kr idag.. Og det er ikke engang os der skal holde det

Meen, nu jeg tænker over det... Det er også inkl. pænt outfit til Cajsa, og god mad til os idag

Anmeld

30. december 2011

Clisolka

Vi har brugt omkring 300 kr på 2 personer og 1 barn. Isabella og hendes far spiser for 4  I morgen skal vi lige have det sidste med 

Anmeld

30. december 2011

Lone Jakobsen

troede det var meget mere, men kan se at jeg kun har brugt ca 400kr. dertil kommer så pynt, hatte, sodavand og champagne, børne champagne, og lidt alkohol. så vil tro det kommer op i 6-800kr alt inkl.

det er for 2 voksne og 4 børn.

skal lige siges at vi har kødet i fryseren.

Anmeld

30. december 2011

TR

heaven skriver:

er lige hjemvendt fra dagens indkøb til imorgen.... er du vild det har været en dyr omgang. Da jeg sad med indkøbslisten igår, tænkte jeg ellers: det bliver vist ikke sååå vildt igen...

men vi har da brugt ca 1600 på mad, drikke, chips mv og bordpynt... vi bliver 5 voksne og 1 barn.

had har i brugt??

Jannie - næsten klar til imorgen

Ca 500 kr uden drikkevarer for 5 voksne og 2 børn

Anmeld

30. december 2011

come2

forret hovedret og dessert. slik og natmad (franskbrød med æg, rejer og laks) inkl drikkevarer (øl, sodavand)

vi bliver 5 voksne og 1 barn. og vi har købt for 1000kr i alt.

Anmeld

30. december 2011

Carina1977

Vi brugte 390 kr. lige præcist....så det var ikke så galt 

Men vi bliver så også kun 3 voksne 

Anmeld

30. december 2011

JJH

omkring 2000 og så ca 1000 på krudt. vi bliver 4 voksne 1 barn og 2 på vej.

Anmeld

30. december 2011

DK

Vi har idag brugt 700 kr. Det var kun på ting til desserten og kransekage til 6 mand, og så 3 flasker billige bobler, en flaske morgan rom og div. tilbehør til mojitos og en lille værtindegave. Meget rimeligt synes jeg!

Anmeld

30. december 2011

DK

Munder skriver:

Vi bliver helt bevidst kun os 3 (datter, far og mor)

Tror vi har brugt omkring 800 kroner til mad, pynt, nye hatte, lidt bang osv.

Vi skal have:

blinis med rejer og ørredrogn

Dyreryg m. diverse tilbehør

og Is

Rigtig glædeligt nytår

Fnis... det var vi sidste år (altså kun os tre), og jeg synes bare at vi havde sådan en mega hyggelig aften. Da Kirstine så bliver hentet af hendes far i dag siger hun, da hører at de bliver 8 til nytår, "gudskelov, så skal jeg da nok ikke kede mig ligeså meget igen iår!"

Og så stod hende og Mikkel og jokede med HVOR kedeligt det havde været sidste år, og hvor skønt det bliver med flere mennesker i år. Hmfh! (Altså måske var det hyggeligt for mig fordi jeg var højgravid og havde feber, men synes nu godt at de andre to også kunne have hygget sig??)

Jeg håber at i får en hyggelig aften i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.