For for... Ind i......!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

Frøken J.

merethe skriver:

Jeg har selv haft dem engang på mit badeværelse, de kommer fra afløbet af. hvis du har en rist i gulvet, så skal du lige ned og rense/fjerne snask og så kogende vand bagefter. det virkede her

Tak - Det prøver vi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Steph_Laurits

Frøken J. skriver:

Eller hvad.. Nu har jeg godt nok googlet fotos af bananfluer, og de ligner nu gansk godt

Bananfluer er ret ofte også brune. Men ved ikke lige hvorfor der skulle komme bananfluer

Anmeld

29. december 2011

Frøken J.

StephanieJ skriver:

Bananfluer er ret ofte også brune. Men ved ikke lige hvorfor der skulle komme bananfluer

Tror godt jeg ved hvorfor .- Vi havde nogen der var gået i noget frugt for ikke så længe siden. Vi gik gjort rent og smidt ud, men der er nok fløjet nogen ud i bruserummet (Man kommer ud i bruserummet via køkkenet), og så har de ynglet derude

Anmeld

29. december 2011

come2

Prøv at søg på : Møl

kan det være dem?

Anmeld

29. december 2011

Frøken J.

come2 skriver:

Prøv at søg på : Møl

kan det være dem?

Mjaaaeee. Både og. De er dog ikke aflange ligesom dem på alle billederne

Anmeld

29. december 2011

come2

Frøken J. skriver:

Mjaaaeee. Både og. De er dog ikke aflange ligesom dem på alle billederne

Dem har vi været plaget af.

Det var så klamt.

Havde købt en bøtte med hundekiks som havde stået lidt og da jeg åbnede bøtten var den fuldstændig levende.

+ de var i alle krydderier, mel osv.

Anmeld

29. december 2011

Frøken J.

come2 skriver:

Dem har vi været plaget af.

Det var så klamt.

Havde købt en bøtte med hundekiks som havde stået lidt og da jeg åbnede bøtten var den fuldstændig levende.

+ de var i alle krydderier, mel osv.

Fy for pokker da! Stakkels jer!

Anmeld

29. december 2011

Steph_Laurits

Frøken J. skriver:

Tror godt jeg ved hvorfor .- Vi havde nogen der var gået i noget frugt for ikke så længe siden. Vi gik gjort rent og smidt ud, men der er nok fløjet nogen ud i bruserummet (Man kommer ud i bruserummet via køkkenet), og så har de ynglet derude

Ja det kunne være

Håber de bliver væk nu da - de er SÅ ulækre!!

Havde også engang nogen da jeg boede i ungdomsbolig for 4-5 år siden, tænkte "ork, dem støvsuger jeg da bare lige op" - stillede støvsugeren ud på gangen da jeg var igang med den helt store rengøringstur, da jeg kommer ud på gangen igen sværmer det bare med de l**** kryb - de var kravlet ud af støvsugeren igen

Anmeld

29. december 2011

Kongmulle

Frøken J. skriver:

Puha, det løber mig koldt ned af ryggen når jeg skriver det her, fordi jeg synes det er så VAMMELT!!!!!

Lad mig starte med at sige, at vi altså gør rent på badeværelset of course, så det er IKKE derfor!

Anyways, vi har et problem i vores baderum. - Brusebad og toilet er adskilt i to separate rum.

Vi har haft sådan nogle små fluetingester derude. Jeg VED virkelig ikke hvad det er! De er meget meget små, men man kan se deres vinger, og så er de sådan brunlige. De flyver ikke så meget, kun lidt, men mest kravler de på væggene osv. Vi har virkelig forsøgt at få bugt med dem, men uden held.

I dag vil jeg så have Rose i bad, og da jeg skulle finde skumkludene frem, er der en masse sorte prikker i. Tager den op og kigger nærmere, og så er det sådan en masse små sorte DYR!!! De bevægede sig ikke, men jeg forestiller mig det er de der fluetingester der har lagt æg i kludene, og så var de ved at vokse. Smed dem ud omgående!

Men for fanden mand det er vammelt! Ja, jeg ved godt der har været snak om grimt sprog på baby, men jeg synes det er så ulækkert, at bandeord kun er på sin plads!

Har taget AL inventar ud fra bruserummet og vasket det. Men hvordan kommer jeg problemet til livs? Tager en ekstrem grundig rengøring derude nu, men hvad er det for nogle dyr? Hvordan får jeg dem væk? Hvordan undgår jeg problemet opstår igen???

- Vi har altid vinduet derude til at stå på klem, så der er fin udluftning.

Kender en der havde samme problem, der hældte vi kogende vand i alle afløb ( badekar/brusekabine afløb, håndvask, rist i gulvet osv) og det tog det. De boede simpelthen i kloakken. Måske kan det hjælpe?

Anmeld

29. december 2011

gonefishing

Frøken J. skriver:

Købte Rodalon alligevel - Så ikke lige dit svar før. Gav 45 for rodalon på sprayflaske, synes det er OK, men har heller ikke så meget forstand på hvad der er dyrt i den verden

det var nok fordi, da jeg købte det købte jeg 7 flasker (kostede ca 50kr pr stk) - skulle lægge tøj i blød jeg havde købt på dba der var muggent og lugtede. så ja det var lidt dyrt -i min verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.