Puha, det løber mig koldt ned af ryggen når jeg skriver det her, fordi jeg synes det er så VAMMELT!!!!!
Lad mig starte med at sige, at vi altså gør rent på badeværelset of course, så det er IKKE derfor!
Anyways, vi har et problem i vores baderum. - Brusebad og toilet er adskilt i to separate rum.
Vi har haft sådan nogle små fluetingester derude. Jeg VED virkelig ikke hvad det er! De er meget meget små, men man kan se deres vinger, og så er de sådan brunlige. De flyver ikke så meget, kun lidt, men mest kravler de på væggene osv. Vi har virkelig forsøgt at få bugt med dem, men uden held.
I dag vil jeg så have Rose i bad, og da jeg skulle finde skumkludene frem, er der en masse sorte prikker i. Tager den op og kigger nærmere, og så er det sådan en masse små sorte DYR!!! De bevægede sig ikke, men jeg forestiller mig det er de der fluetingester der har lagt æg i kludene, og så var de ved at vokse. Smed dem ud omgående!
Men for fanden mand det er vammelt! Ja, jeg ved godt der har været snak om grimt sprog på baby, men jeg synes det er så ulækkert, at bandeord kun er på sin plads!
Har taget AL inventar ud fra bruserummet og vasket det. Men hvordan kommer jeg problemet til livs? Tager en ekstrem grundig rengøring derude nu, men hvad er det for nogle dyr? Hvordan får jeg dem væk? Hvordan undgår jeg problemet opstår igen???
- Vi har altid vinduet derude til at stå på klem, så der er fin udluftning.