For for... Ind i......!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

BellaCiinea

dorthemus skriver:

Rodalon!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Frøken J.

dorthemus skriver:

Pøj pøj med det

Tak - Støvsugede de små dyr, så blev hele rummet blev vasket med rodalon, derefter vasket i alm. rengøringsmiddel.. Luftet godt ud, og skoldede afløbet med kogende vand (et råd jeg læste). Nu må vi se om de bliver væk!

Anmeld

29. december 2011

Frøken J.

Lille fe skriver:

Så har jeg lige google lidt for dig.

http://samvirke.dk/miljoe/raad-og-tips/saadan-slipper-bananfluerne.html?gclid=CO_88-ijp60CFWRYmAodKEKJlw

http://www.mor-far.dk/forum/showthread.php?t=4169

http://www.hvordan.dk/hvordan-slipper-man-af-med-bananfluer

Takker! Endte med at følge Dorthes råd med at vaske i rodalon, og så har vi skoldet afløbet med kogende vand.. Nu må vi se, ellers må skrappere midler i brug!

Anmeld

29. december 2011

Frøken J.

Flodkilling skriver:

p.s rodalon er vanvittigt dyrt! men der er noget der hedder minus mug. ligesom minus kalk. det koster halvdelen hvis ikke under

Købte Rodalon alligevel - Så ikke lige dit svar før. Gav 45 for rodalon på sprayflaske, synes det er OK, men har heller ikke så meget forstand på hvad der er dyrt i den verden

Anmeld

29. december 2011

Frøken J.

Noneother skriver:

De komme som regel op af afløbet. En gang flydende afløbsrens i hver 3. dag, i en måned burde kunne tage det.

Vi døjede selv meget med dem fordi de lagde æg i afløbene. -og JA de er mega klamme.

Rodalon osv. vil nok kun virke et par dage, da de jo kommer igen. man SKAL helt ned i afløbene og dræbe dem, hvis man vil helt af med dem...

Puha føj! Vi har lige startet med rodalon og at skolde afløbet (et råd jeg læste) - Hvis det ikke hjælper vil vi følge dit råd. Satme klamt!

Anmeld

29. december 2011

Frøken J.

JJH skriver:

Jeg er sikker på det er de samme vi har haft i hele køkkenet, kunne ikke finde ud af hvor de kom fra, men fandt dem til sidst i vores beholder til hundekiks. ad siger jeg bare! vi fik fjernet kilden og slog dyrene ihejl hver aften, efter en uge var alle væk.

Ydddrk Jeg tror vi fik dem, fordi de gik i noget frugt på et tidspunkt. Det blev smidt ud, og de forsvandt fra køkkenet, men nu har de så indfundet sig på badeværelset!

Anmeld

29. december 2011

Frøken J.

Baagøe skriver:

Det lyder helt klart som flyvemyrer Som en anden også skriver, så kan du vaske af med Rodalon, men de er svære at komme til livs. Alternativt er, at I køber noget bekæmpningsmiddel, såfremt de kommer igen.

Iiiirk Vaskede grundigt hele rummet i rodalon, derefter i alm. rengøringsmiddel. Skoldede afløbet.. Nu må vi se om det hjælper, ellers må skrappere midler i brug!

Anmeld

29. december 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Bananfluer kan godt være brune!

Jeg vil også sige Rodalon, ellers ved jeg ikke Jo man kan købe noget dyrt stads der fjerner små irriterende dyr. Vi er sluppet af med fluer, bananfluer osv.

BVADR!!! Puha.. Men vaskede i rodalon og skoldede afløbet, så nu må vi se!

(Ps. Hvorfor er du aldrig på FB chatten, når du er på her, din bavian??)

Anmeld

29. december 2011

Frøken J.

Fru Hansen skriver:

Nu fortæller du at i altid har vinduet åbent. De havde vi også før i tiden og vi oplevede at få utøj ind der kom fra fuglerederne i tagudhænget.
Der skulle bare sprøjtes med insektspray i vindueskarmen og så var det klaret.

De små kryb kommer igen til tider men nu står sprayen bare fast i skabet.

Det kan da godt ske det ha rnoget at sige, for vi bor på øverste etage i blokken.. Hm!

Anmeld

29. december 2011

Frøken J.

foto på lærred skriver:

Ja, de fleste tips er jo givet, så jeg vil nøjes med at give ovenpå din og Roses ubehagelig oplevelse. Jeg kan forøvrigt huske en tråd for lidt tid siden hvor Rose ikke havde det så godt og at hopsitalet intet fandt. Har tænkt på jer over julen og håber, at det står bedre til med hende?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

foto overført på lærred, invitationer og wallstickers

Tak for omtanken Heldigvis var ROse ikke med - Det var da jeg var ved at gøre klar til badet og ville finde klude og det hele frem, så det var klar når jeg kom ud med hende. Men nu har hun fået sit bad - I et rent badeværelse med dyrefri klude. Hehe

Jeg ved ikke, om du har læst noget af det andet jeg har fortalt, i så fald beklager jeg, hvis jeg gentager. Men vi havde hende til kiropraktor, som fandt ud af, at hun havde en skæv nakkehvirvel, så den blev rettet. Derefter døjede hun stadig med mavesmerter grundet luft og skreg meget, men vi begyndte at have hæld med mylicondråber. De sidste par uger er hun blevet gladere og gladere. Hun græder næsten ikke, men er en glad, pludrene og smilende baby! Nu har hun ikke fået mylicon i 4 dage, og der har ingen problemer været. Og hun sover selv i lift om natten - SÅ det kører bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.