foto på lærred skriver:
Ja, de fleste tips er jo givet, så jeg vil nøjes med at give
ovenpå din og Roses ubehagelig oplevelse. Jeg kan forøvrigt huske en tråd for lidt tid siden hvor Rose ikke havde det så godt og at hopsitalet intet fandt. Har tænkt på jer over julen og håber, at det står bedre til med hende?

Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
foto overført på lærred, invitationer og wallstickers
Tak for omtanken

Heldigvis var ROse ikke med - Det var da jeg var ved at gøre klar til badet og ville finde klude og det hele frem, så det var klar når jeg kom ud med hende. Men nu har hun fået sit bad - I et rent badeværelse med dyrefri klude. Hehe

Jeg ved ikke, om du har læst noget af det andet jeg har fortalt, i så fald beklager jeg, hvis jeg gentager. Men vi havde hende til kiropraktor, som fandt ud af, at hun havde en skæv nakkehvirvel, så den blev rettet. Derefter døjede hun stadig med mavesmerter grundet luft og skreg meget, men vi begyndte at have hæld med mylicondråber. De sidste par uger er hun blevet gladere og gladere. Hun græder næsten ikke, men er en glad, pludrene og smilende baby! Nu har hun ikke fået mylicon i 4 dage, og der har ingen problemer været. Og hun sover selv i lift om natten - SÅ det kører bare
Anmeld