For for... Ind i......!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

Enayia

Frøken J. skriver:

Nej, det er jeg ret sikker på det ikke er, for bananfluer er jo sorte, men de her er brune.. Sådan lysebrune! Og de er også en smule større end bananfluer

Jeg synes også det lyder som bananfluer. De kan godt være lysebrune. De er et helvede at få væk igen, blot et par stykker bliver hurtigt til flere selvom man gør rent. Det eneste råd jeg har er at du smadrer så mange af de små kravl du kan, no mercy! Og bed til de ikke når at formere sig

Argh hvor det træls for jer. Vi havde dem længe i køkkenet efter de kom med hjem med noget frugt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

foto på lærred

Frøken J. skriver:

Jeg ved ikke, om du har læst noget af det andet jeg har fortalt, i så fald beklager jeg, hvis jeg gentager. Men vi havde hende til kiropraktor, som fandt ud af, at hun havde en skæv nakkehvirvel, så den blev rettet. Derefter døjede hun stadig med mavesmerter grundet luft og skreg meget, men vi begyndte at have hæld med mylicondråber. De sidste par uger er hun blevet gladere og gladere. Hun græder næsten ikke, men er en glad, pludrene og smilende baby! Nu har hun ikke fået mylicon i 4 dage, og der har ingen problemer været. Og hun sover selv i lift om natten - SÅ det kører bare

Ej hvor dejligt at høre

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager overført på lærred, invitationer og wallstickers

Anmeld

31. december 2011

Pige2009

Frøken J. skriver:

Iiiirk Vaskede grundigt hele rummet i rodalon, derefter i alm. rengøringsmiddel. Skoldede afløbet.. Nu må vi se om det hjælper, ellers må skrappere midler i brug!

Så har I da i hvert fald gjort, hvad I kunne Håber det holder dem for døren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.