For for... Ind i......!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

twinboys

dorthemus skriver:

Gør grundigt rent med rodalon efter du har tømt badeværelset. Det er vildt effektivt mod bl.a bakterier...aner jo ikke hvad de kryb har slæbt med sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Frøken J.

twinboys skriver:

de fåes vidst også i brune...

Puha, er jo nær ved jeg knækker mig her

Anmeld

29. december 2011

Klumpe-dumpe

Frøken J. skriver:

Hvorhen

Dem har jeg også

eller havde, og nu når jeg køber bananer putter jeg dem i køleskabet.... Så kommer de ikke.

og ja vask baderummet ned med det Dorthe skrev og hvis du/Rose har mulighed for at være væk en rum tid, så sprøjt også med fluegift....

Anmeld

29. december 2011

sommerfuglen82

Tror også jeg ville vaske hele rummet ned i rodalon og derefter sprøjte med insektspray og så holde mig ude af rummet en del timer.

Anmeld

29. december 2011

Frøken J.

Lille fe skriver:

Dem har jeg også

eller havde, og nu når jeg køber bananer putter jeg dem i køleskabet.... Så kommer de ikke.

og ja vask baderummet ned med det Dorthe skrev og hvis du/Rose har mulighed for at være væk en rum tid, så sprøjt også med fluegift....

Det har vi desværre ikke rigtig mulighed for :/

Anmeld

29. december 2011

Frøken J.

mortilaoga skriver:

Tror også jeg ville vaske hele rummet ned i rodalon og derefter sprøjte med insektspray og så holde mig ude af rummet en del timer.

Er der noget farligt i at indånde rodalon? Altså der sker ikke noget ved, at jeg personligt gør rent med det ift. amning osv??

Anmeld

29. december 2011

dorthemus

Frøken J. skriver:

Puha, jeg får det helt skidt! Men har faktisk ikke noget, så må jeg køre efter det!

Det er faktisk godt at have i huset. Også i køkkenet til at vaske bordpladen over med engang imellem og spækbrædtet

Anmeld

29. december 2011

Frøken J.

dorthemus skriver:

Det er faktisk godt at have i huset. Også i køkkenet til at vaske bordpladen over med engang imellem og spækbrædtet

Hopper ned i bilen straks

Anmeld

29. december 2011

dorthemus

Frøken J. skriver:

Hopper ned i bilen straks

Pøj pøj med det

Anmeld

29. december 2011

Klumpe-dumpe

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.