Hoster rigtig meget. Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

K&S

MIWULA skriver:

Okey hehe  nej vi har slet ikk fået maske ved ikk om det er fordi vi var hos vagtlægen for han snakkede godt nok om et eller andet om vores egen læge men jamie græd så hørte ikk lige efter. men tænker efter nytår hvis ikk det er blevet bedre at vi så besøger egen læge en tur.

Hvor længe fik anton det før masken?

Anton har ikke fået masken endnu, han er først begyndt at hoste igen lige inden jul, så jeg må en tur til egen læge med ham efter jul - for det hjalp rigtig meget, da han fik miksturen

Han fik Bricanyl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

MIWULA

K&S skriver:

Anton har ikke fået masken endnu, han er først begyndt at hoste igen lige inden jul, så jeg må en tur til egen læge med ham efter jul - for det hjalp rigtig meget, da han fik miksturen

Han fik Bricanyl

Okey øv han er begyndt igen.  Det er også det jamie har fået..

Anmeld

29. december 2011

K&S

MIWULA skriver:

Okey øv han er begyndt igen.  Det er også det jamie har fået..

Men det smager super godt, jeg smagte selv på det

Anton fik det nemlig samtidig med penicillin for MØB og det smager rædselsfuldt

Anmeld

29. december 2011

MIWULA

K&S skriver:

Men det smager super godt, jeg smagte selv på det

Anton fik det nemlig samtidig med penicillin for MØB og det smager rædselsfuldt

hehe ja og det stinker oz af H til.  Jamie har oz fået det 1 gang da han var 5 måneder.

Anmeld

29. december 2011

Isabella_mor

da jeg ringede til lægen for nogle uger siden hvor villads hostede og var hele turen igennem sagde lægen/sygeplejersken at børn der har hostet og været forkølet tit kan hoste i nogle uger efter endt sygdom... men hvis det er blevet værre, så syntes jeg du skal kontakte lægen og så få ham tjekket inden weekenden så du er sikker på at det ikke er f.eks lungebetændelse eller andet... 

og så ja hæv sengen ca 3-4 cm i hovedenden, stil nogle bøger under benene, og så ellers sørg for at han ikke fryser iløbet af natten..

god bedring.. Villads hoster nemlig også. og jeg er snot hamrende forkølet.. SÅÅÅ fedt.. not

Anmeld

29. december 2011

MIWULA

isabellamor skriver:

da jeg ringede til lægen for nogle uger siden hvor villads hostede og var hele turen igennem sagde lægen/sygeplejersken at børn der har hostet og været forkølet tit kan hoste i nogle uger efter endt sygdom... men hvis det er blevet værre, så syntes jeg du skal kontakte lægen og så få ham tjekket inden weekenden så du er sikker på at det ikke er f.eks lungebetændelse eller andet... 

og så ja hæv sengen ca 3-4 cm i hovedenden, stil nogle bøger under benene, og så ellers sørg for at han ikke fryser iløbet af natten..

god bedring.. Villads hoster nemlig også. og jeg er snot hamrende forkølet.. SÅÅÅ fedt.. not

Hihi tak vi har været hos vagtlægen og jamie har astmatisk bronkitis.

Anmeld

30. december 2011

Isabella_mor

MIWULA skriver:

det er jeg ked af at høre... det kan heldigvis gå hurtigt over igen... det må vi håbe.. god bedring til lillemanden.

Anmeld

30. december 2011

Ciss

MIWULA skriver:

Lille stakkel!

Håber, I får det hurtigt under kontrol! God bedring herfra.

Anmeld

31. december 2011

MIWULA

Ciss skriver:

Lille stakkel!

Håber, I får det hurtigt under kontrol! God bedring herfra.

Tusind tak.

Anmeld

31. december 2011

MIWULA

isabellamor skriver:

det er jeg ked af at høre... det kan heldigvis gå hurtigt over igen... det må vi håbe.. god bedring til lillemanden.

Ja det jo lige det det kan og det håber vi på.  

Første nar var heldigvis okey men i nat fik han desværre anfald igen. øv Meen håber stadig på bedre nætter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.