MIWULA skriver:
Jamie var meget syg med høj feber den 14 dec og har siden da hostede lidt men nu her den sidste uges tid er han begyndt og hoste morgen, aften og nat men ikk rigtig nogen hoste om dagen. Han hoster så meget at han nærmest ikk kan trække vejret og jeg må op om natten og have ham op af sengen for at hjælpe ham.
Vi var til lægen her sidste uge pga han fik hævede øjne og som sagt havde oplevede den hoste om aften da han sov men det var første gang han gjrorde det og lægen mente det nok bare var en virus der holdt ved.
Men nu er hosten altså begyndt og være der morgen,aften og nat hver dag 
Skal jeg være bekrymeret?
Hva tror i der kan være galt??

Hvor gammel er guldklumpen? Er det tør hoste eller er der slim med?
Jeg ville holde mig langt væk fra honning. Taget fra sundhedsplejeskens magasin på nettet,..
Honning er stadig forbudt område for babyer, fordi man flere steder i udlandet har fundet spor efter mikroorganismen clostridium botulinum i honning.
Clostridium botulinum er tegn på botulismebakterien, der under gunstige forhold kan udvikle ekstremt farlige giftstoffer, også kaldet pølseforgiftning.
Botulismebakterien findes mange steder i naturen omkring os og er i sig selv ikke farlig for større børn og voksne. Men spædbørn kan blive syge. Derfor anbefaler Sundhedsstyrelsen, at man først giver børn honning, når de er over et år.
Anmeld