Hoster rigtig meget. Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

Sildefisk

MIWULA skriver:

Tak for hjælpen. Vi er netop lige hjemvendt fra vagtlægen og jamie har da self fået astmatisk bronkitis  Så nu har vi fået noget mod det så håber på en roligere nat.

godt I fandt ud af det, god bedring med ham 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

MIWULA

myr81 skriver:

godt I fandt ud af det, god bedring med ham 

Mange tak.

Anmeld

29. december 2011

MLT

MIWULA skriver:

Hehe men godt gættet.  Okey jamie får sådan noget flyende noget 2 gange dagligt skal han ha det. Gad vide hva forskellen er på det.

Ej hvor underligt. Det vil jeg da hellere have, end den maske Emma skal have. Det er ikke særlig rart at give hende den.. Jeg tror da, at jeg vil hører min læge om, hvad forskellen er..

Anmeld

29. december 2011

MIWULA

EmmaJosephine skriver:

Ej hvor underligt. Det vil jeg da hellere have, end den maske Emma skal have. Det er ikke særlig rart at give hende den.. Jeg tror da, at jeg vil hører min læge om, hvad forskellen er..

Ja det kan jeg godt forstå du hellere vil og sys faktisk ikk det lugtede af så meget måske lidt af saftevand. Jamie tog det med glæde i munden. hihi Du må meget gerne skrive til mig hvad forskellen er hvis du gider, kunne nemlig være meget rart af vide.

Anmeld

29. december 2011

MLT

MIWULA skriver:

Ja det kan jeg godt forstå du hellere vil og sys faktisk ikk det lugtede af så meget måske lidt af saftevand. Jamie tog det med glæde i munden. hihi Du må meget gerne skrive til mig hvad forskellen er hvis du gider, kunne nemlig være meget rart af vide.

Må I komme det i noget mad, eller skal han have det rent?

Det skal jeg nok

Anmeld

29. december 2011

MIWULA

EmmaJosephine skriver:

Må I komme det i noget mad, eller skal han have det rent?

Det skal jeg nok

Det ved jeg faktisk ikk. Har jeg ikk lige spurgt om. Men tænker så skal man jo bare være sikker på alt maden blir spist.

Anmeld

29. december 2011

Pige2009

MIWULA skriver:

Jo jo det gjorde han skam  Til en forandring. haha. Jamie har astmatisk bronkitis og vi har så fået noget mod det.

Jamen så er det jo heller ikke bare hoste For havde det været det, skulle det bare gå over. Men dejligt, at der nu bliver gjort noget Har han først fået det konstateret nu?

Anmeld

29. december 2011

K&S

EmmaJosephine skriver:

Vi fik også flydende til Anton af vagtlægen - han sagde at vi kunne bruge det til en start og hvis ikke det virkede, måtte vi gå over til masken...

Anton spiste det også med velbehag af sprøjten, han sugede det selv ud

Har I fået masken af egen læge?

Anmeld

29. december 2011

MIWULA

Baagøe skriver:

Jamen så er det jo heller ikke bare hoste For havde det været det, skulle det bare gå over. Men dejligt, at der nu bliver gjort noget Har han først fået det konstateret nu?

Ja vi tog nemlig til vagtlægen idag da vores egen læge har ferie så fik jeg et andet nr til en læge og de havde åbenbart travlt så gav de mig et nr til en anden men hun havde lukket

vi var hos egen læge for ca 1 uge siden fordi hans øjne var hævet og der havde vi haft den første hoste anfald men der sagde lægen det nok bare var hans virus der stadig holdt ved. blev oz prikket i fingeren der men det så fint ud. så har vi jo bare holdt ud og tænkt det nok bare var den virus men nu måtte der altså ske noget efter flere af de anfald.

Anmeld

29. december 2011

MIWULA

K&S skriver:

Vi fik også flydende til Anton af vagtlægen - han sagde at vi kunne bruge det til en start og hvis ikke det virkede, måtte vi gå over til masken...

Anton spiste det også med velbehag af sprøjten, han sugede det selv ud

Har I fået masken af egen læge?

Okey hehe  nej vi har slet ikk fået maske ved ikk om det er fordi vi var hos vagtlægen for han snakkede godt nok om et eller andet om vores egen læge men jamie græd så hørte ikk lige efter. men tænker efter nytår hvis ikk det er blevet bedre at vi så besøger egen læge en tur.

Hvor længe fik anton det før masken?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.