Hoster rigtig meget. Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

MIWULA skriver:

Er ikk sikker men måske tør.  Han er 9 måneder.

Okey tak så må han ikk få honning endnu.

Jeg har nu heller aldrig hørt at det skulle hjælpe på noget!!

http://www.sygeborn.dk/frame.cfm/cms/id=286/sprog=1/grp=2/menu=1/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Isabeau

MIWULA skriver:

Hva gør honning? jamie får kun vand og mælk men kunne være vi skulle prøve uden mælk idag.

Det lindrer halsen Smørrer halsen hvis det er en tør hoste.

Anmeld

28. december 2011

Isabeau

Stella, min datter er 2,5 år, så det er ikke noget problem for hende og få honning. Men ja, der er noget med, de ikke må få det før de er 1 år. 

Men igen: god bedring med ham

Anmeld

28. december 2011

MIWULA

Tilmeldt skriver:

Jeg har nu heller aldrig hørt at det skulle hjælpe på noget!!

http://www.sygeborn.dk/frame.cfm/cms/id=286/sprog=1/grp=2/menu=1/

Okey. Hmm nu kan jeg slet ikk finde ud af det. hehe. kan man ha en blandings hoste hehe nogle gange når han hoster meget vildt lyder det som om der kommer noget med op. men ellers lyder det som en tør hoste. haha det sku ikk nemt når man ikk selv kan mærke det.

Anmeld

28. december 2011

MIWULA

Isabeau skriver:

Stella, min datter er 2,5 år, så det er ikke noget problem for hende og få honning. Men ja, der er noget med, de ikke må få det før de er 1 år. 

Men igen: god bedring med ham

Tusind tak. Ja og han er kun 9 måneder så vi må vente med det.

Anmeld

28. december 2011

skatja

Ja det vil jeg da mene.. Bare sig at du vil havde ham undersøgt fordi du er bekymret .. Og det er slemt det ville jeg havde gjort..

Anmeld

28. december 2011

MIWULA

skatja skriver:

Ja det vil jeg da mene.. Bare sig at du vil havde ham undersøgt fordi du er bekymret .. Og det er slemt det ville jeg havde gjort..

Tak må se hvordan han har det i aften

Anmeld

28. december 2011

Pige2009

MIWULA skriver:

Øhhh tror den er tør. ikk sikker. men han lyder ihvertfald ikk som en søløve..

Det er godt for så kan falsk strubehoste udelukkes Hvis den er tør, ville jeg klar give kamillethe med honning. Det lindrer og smører halsen og hjælper dermed på hosten. Smør ham evt. med lidt mild pebermynteolie på brystet...

God bedring med ham. Ved selv hvor magtesløs man føler sig, når det er hoste

Anmeld

28. december 2011

Molly8

MIWULA skriver:

Jamie var meget syg med høj feber den 14 dec og har siden da hostede lidt men nu her den sidste uges tid er han begyndt og hoste morgen, aften og nat men ikk rigtig nogen hoste om dagen. Han hoster så meget at han nærmest ikk kan trække vejret og jeg må op om natten og have ham op af sengen for at hjælpe ham.  Vi var til lægen her sidste uge pga han fik hævede øjne og som sagt havde oplevede den hoste om aften da han sov men det var første gang han gjrorde det og lægen mente det nok bare var en virus der holdt ved.

Men nu er hosten altså begyndt og være der morgen,aften og nat hver dag

Skal jeg være bekrymeret?

Hva tror i der kan være galt??

Min søn på 10 mdr. har også haft ralle-hoste om natten den sidste uges tid. Det hjælper med hævet hovedgærde og en halsedisse til at varme om halsen..

Anmeld

28. december 2011

Sildefisk

er han undersøgt for asmatisk bronchitis ? du skal være obs hvis han hoster slim op, evt kaster sin mad op. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.