Hoster rigtig meget. Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2011

Isabella_mor

MIWULA skriver:

Ja det jo lige det det kan og det håber vi på.  

Første nar var heldigvis okey men i nat fik han desværre anfald igen. øv Meen håber stadig på bedre nætter.

får han ikke maske eller anden form for pincilin? eller det skal han måske ikke have i første omgang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Pige2009

MIWULA skriver:

Ja vi tog nemlig til vagtlægen idag da vores egen læge har ferie så fik jeg et andet nr til en læge og de havde åbenbart travlt så gav de mig et nr til en anden men hun havde lukket

vi var hos egen læge for ca 1 uge siden fordi hans øjne var hævet og der havde vi haft den første hoste anfald men der sagde lægen det nok bare var hans virus der stadig holdt ved. blev oz prikket i fingeren der men det så fint ud. så har vi jo bare holdt ud og tænkt det nok bare var den virus men nu måtte der altså ske noget efter flere af de anfald.

Utroligt de ikke har kunnet se noget før nu Men godt de blev opdaget INDEN nytåret

Anmeld

1. januar 2012

MIWULA

isabellamor skriver:

får han ikke maske eller anden form for pincilin? eller det skal han måske ikke have i første omgang?

Nej ikk maske men han får noget flydende noget men tror desværre ikk det virker så godt. Masken er noget lægen skal give en og vores læge har lukket.. Så vi må vente.

Anmeld

1. januar 2012

MIWULA

Baagøe skriver:

Utroligt de ikke har kunnet se noget før nu Men godt de blev opdaget INDEN nytåret

Ja nemlig så.

Anmeld

1. januar 2012

Isabella_mor

MIWULA skriver:

Nej ikk maske men han får noget flydende noget men tror desværre ikk det virker så godt. Masken er noget lægen skal give en og vores læge har lukket.. Så vi må vente.

okay... 

Anmeld

2. januar 2012

Pige2009

MIWULA skriver:

Ja nemlig så.

Håber det er blevet bedre?

Anmeld

2. januar 2012

MIWULA

Baagøe skriver:

Håber det er blevet bedre?

Han får desværre stadig sit anfald om natten.  og hoster stadig så ved ikk rigtig om det virker dog kaster han ikk op mere når han hoster så det er vel et godt tegn

Anmeld

2. januar 2012

Mother-love

Isabella er lige sluppet af med den samme tørre hoste om natten. Jeg gjorde det at jeg gav hende saltvandsampuler igennem næsen for de løsner slimet i halsen. Husk ingen væske bagefter. Og så stoppede det hurtigt. Gav hende gerne en inden hun skulle i seng og nogen nætter hostede hun ikke rigtig andre gjorde hun så.
Men tror ikke du skal være bekymret. Der er mange børn der har det for tiden og når lægen har sagt at det ikke er noget. Så synes jeg du skal tro på det

Anmeld

3. januar 2012

MIWULA

michelledam skriver:

Isabella er lige sluppet af med den samme tørre hoste om natten. Jeg gjorde det at jeg gav hende saltvandsampuler igennem næsen for de løsner slimet i halsen. Husk ingen væske bagefter. Og så stoppede det hurtigt. Gav hende gerne en inden hun skulle i seng og nogen nætter hostede hun ikke rigtig andre gjorde hun så.
Men tror ikke du skal være bekymret. Der er mange børn der har det for tiden og når lægen har sagt at det ikke er noget. Så synes jeg du skal tro på det

Vi har været til vagtlægenefter og han har astmatiskbronkitis så er glad for vi tog til lægen igen ;-) men tak for rådet. 

Anmeld

3. januar 2012

Mother-love

MIWULA skriver:

Vi har været til vagtlægenefter og han har astmatiskbronkitis så er glad for vi tog til lægen igen ;-) men tak for rådet. 

Åhhh det er jeg ked af høre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.