Sove igennem - hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

Hailiesmom11

Min datter begyndt at sove igennem da hun var omkring 2½-3 mdr og jeg har nok været oppe om natten hvad der kan tælles på 2 hænder og hun blir snart 7 mdr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

twinny

Drengene er 3 måneder og sover ikk igennem...

I starten skulle de også vækkes og have mad pga af størrelsen...

Nu vågner de 2 gange om natten... Og hvis mor og far er rigtig heldige 3...  

Så det hænger ved.. Men det er blevet en vane nu, så det gør mig ikk rigtig noget..

Anmeld

28. december 2011

>>Carina<<

Liva blir 2 mde d.30 og mange nætter vågner hun slet ik. Og når hun gør er det kun én gang for at få mad. Sådan har det været fra hun var 1,5 uge. Husker ik at min søn var så nem. Han er 2 nu og vågner af og til en gang om natten men så er det bare fordi han vil ha sin sut han har spyttet ud. 

Anmeld

30. december 2011

Nessie

Min søn er 2 år og snart 3 mdr., og det er først de sidste par mdr. han er begyndt at sove igennem

Anmeld

30. december 2011

gonefishing

Highlander skriver:

Hvor tidligt begyndte jeres at sove igennem, og var det på amning, flaske eller begge dele ?

Fra hun blev født. Men hun har også arvet mit sovehjerte

Anmeld

17. januar 2012

Mico06

Vores søn sov 12 timer i træk da han var 10 dage og 3-4 timers middagslur og det blev han ved med, nu har vi lige fået en datter, hun sov 8 timer i træk da hun var ca 3 uger men synes det svinger meget hun sover fra 21-22 tiden og til alt mellem 4-6 om morgenen og middagslur på ca 5 timer fordelt med en time lige efter hun er stået op og 4 timer senere :-)).

Anmeld

17. januar 2012

Mor til matilde og gustav

over 4mdr og det var et mix

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.