Sove igennem - hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

Krussedulle

Highlander skriver:

Hvor tidligt begyndte jeres at sove igennem, og var det på amning, flaske eller begge dele ?

Noah var 6 uger ca  og Storm var 1 døgn gammel.  begge flaskebørn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Maja_4000

Hun har sovet igennem engang imellem siden hun blev født .. Men det er først blevet hver nat (med indtagelse af sygdom osv.) siden hun blev 10½ måned

Caroline er flaskebarn (:

Anmeld

28. december 2011

Silas&Mille

Silas var 6½ uge da han begyndte at sove igennem med omkring 8 timer om natten.

Anmeld

28. december 2011

Gaia

tanja. skriver:

Samme her både alder og det hele den anden dag sov hun dog fra 21-7 og wow det var mærkeligt

Rart at vide, at vores datter ikke er den eneste som stadig vågner om natten .  Ja at få søvn fra 21-7 så er man da helt rundforvirret dagen efter. Men nu skønt når det sker 

Anmeld

28. december 2011

Maja88

her var hun ammebarn og sov igennem fra halvanden måned ca...

med at sove igennem har det for vores vedkommende drejet sig om hun sover fra 19-7( +, - en time)

Anmeld

28. december 2011

Highlander

PT skriver:

Min datter sov igennem fra hun var ca 10 mdr. Men hun vågner stadig ca hver anden nat for at komme ind i mim seng (meget tryghedssøgende i øjeblikket), men hun fik en nat flaske til hun var 6 mdr. Kan slet ikke forstå, at det kam være godt for en nyfødt eller en på kun et par måneder at sove 8-10 timer uden mad??! Det er ingen kritik - men en undren

Det undrede også mig meget, men min SP siger at det er synd at vække hende når hun sover så godt. Hun skal nok selv sige til når hun er sulten, og så længe hun tager fint på er der jo ingen grund til bekymring 

Anmeld

28. december 2011

Rødhætte

William er 9 mdr og sover stadig ikke igennem. Han vil sjælden have mad, men skal have vand og sutte mellem 1-5 gange on natten.

Anmeld

28. december 2011

132319

Min søn var 8 måneder og min datter 14 måneder.

Anmeld

28. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Highlander skriver:

Det undrede også mig meget, men min SP siger at det er synd at vække hende når hun sover så godt. Hun skal nok selv sige til når hun er sulten, og så længe hun tager fint på er der jo ingen grund til bekymring 

Jeg fik at vide af min Sp, at det var vigtigt, hun spiste om natten og især den første måned skulle jeg vække hende. For det meste vågnede hun dog selv og var sulten, og det fortsatte som sagt til hun var ca 6 mdr

Anmeld

28. december 2011

Clisolka

Jeg tror min datter har været omkring 2-4 uger da hun begyndte at sove igennem uden amning. Jeg stoppede med at amme da hun var 6 uger, og vi har aldrig give flaske om natten 

Vores SP sagde at vi blot skulle lade hende sove, for hun manglede intet, og hun skulle nok sige til hvis hun var sulten 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.