Sove igennem - hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Tullemuzz

kevin var en måned da han sov igennem
Freja er så smådt begyndt har haft et par dage t træk hun har gjordt det tror det kommer an på hvad vi har lavet det her juleræs har gjordt at hun sover utrolig meget. begge er flaske børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Highlander

Kofoed. skriver:

Ved ikke hvordan jeg skal svare, men første gang un sov igennem var hun 10 dage. I de sidste 2 uger har hun sovet fra cirka 21 til 4, så mad og i seng igen til klokken 8. Så hun sover faktisk ikke rigtigt igennem (tidrummet er forkert), men hun sover oftes omkring de 8 timer og så oppe små 20 minutter og sover igen i 4 timer.

Men hvis hun sover 8 timer i træk er det vel også at sove igennem? Skønt 

Anmeld

28. december 2011

Highlander

Lunae skriver:

Camille er flaskebarn og sov igennem da hun var 5 uger og har gjort det lige sidn. Hun er 15 mdr i dag

Hvor dejligt, håber jeg er ligeså heldig og hun bliver ved med det 

Anmeld

28. december 2011

Highlander

Tullemuzz skriver:

kevin var en måned da han sov igennem
Freja er så smådt begyndt har haft et par dage t træk hun har gjordt det tror det kommer an på hvad vi har lavet det her juleræs har gjordt at hun sover utrolig meget. begge er flaske børn

Ja jeg kan også mærke hun er mere træt nogle dage end andre, alt efter hvad vi har lavet, men hun sover gerne fra 23 - 8 allerede 

Anmeld

28. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter sov igennem fra hun var ca 10 mdr. Men hun vågner stadig ca hver anden nat for at komme ind i mim seng (meget tryghedssøgende i øjeblikket), men hun fik en nat flaske til hun var 6 mdr. Kan slet ikke forstå, at det kam være godt for en nyfødt eller en på kun et par måneder at sove 8-10 timer uden mad??! Det er ingen kritik - men en undren

Anmeld

28. december 2011

Ka+Ma=Be

Highlander skriver:

Hvor tidligt begyndte jeres at sove igennem, og var det på amning, flaske eller begge dele ?

Det kommer nok an på hvordan du definerer "sover igennem" Officielt hedder det jo, at et barn sover igennem, hvis det sover i 5+ timer i træk.

Men i min verden sover man først igennem, når man sover hele natten Benjamin har sovet i 5+ timer i træk siden han var ca en måned til 1½. Men han sover stadig ikke hele natten, desværre

Anmeld

28. december 2011

Kofoed.

Highlander skriver:

Men hvis hun sover 8 timer i træk er det vel også at sove igennem? Skønt 

Nej at sove igennem er, at barnet sover hele tiden imellem 24 og 6, sagde min SP i hvert fald.

Anmeld

28. december 2011

Ansemusen

Vores søn var ca. 10-11 måneder, da han begyndte at sove igennem HELE natten! Men længe inden sov han mere end de der 5-6 timer i træk. Nu vågner han faktisk aldrig om natten med mindre han er syg.

Anmeld

28. december 2011

SussieThyssen

Highlander skriver:

Hvor tidligt begyndte jeres at sove igennem, og var det på amning, flaske eller begge dele ?

Det kommer jo an på hvad du mener med at sove igennem?

Mener du 6 timer eller mere eller mener du fra kl ca 7 aften til næste morgen??

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. december 2011

lukasmor

Highlander skriver:

TVoVorVoreHvor tidligt begyndte jeres at sove igennem, og var det på amning, flaske eller begge dele ?

Vores søn sov igennem da Han var 2 måneder men pludselig skiftede det og i dag sover Han ikke igennem mere. Han er snart 11 mdr, sover sent og vågner 1-2 gang om natten. Det har Han gjort siden Han var 4 måneder tror jeg - vi er ved at være vant til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.