Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lukasmor skriver: Vores søn sov igennem da Han var 2 måneder men pludselig skiftede det og i dag sover Han ikke igennem mere. Han er snart 11 mdr, sover sent og vågner 1-2 gang om natten. Det har Han gjort siden Han var 4 måneder tror jeg - vi er ved at være vant til det
Vores søn sov igennem da Han var 2 måneder men pludselig skiftede det og i dag sover Han ikke igennem mere. Han er snart 11 mdr, sover sent og vågner 1-2 gang om natten. Det har Han gjort siden Han var 4 måneder tror jeg - vi er ved at være vant til det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Noah er nu 5år 4mdr og 16dage og han sover stadig ikke igennem hver nat .g. Men nu er det daheldigvis kun en gang om natten fordi han vil indtil os, for indtil et år siden ca vågnede han op til 3gange fordi han var tørstig eller skulle tisse
Min møgunge var 14 måneder, da han kunne sove mere end 4 +.
Highlander skriver: Hvor tidligt begyndte jeres at sove igennem, og var det på amning, flaske eller begge dele ?
Hvor tidligt begyndte jeres at sove igennem, og var det på amning, flaske eller begge dele ?
Laura sov faktisk først rigtigt igennem, da hun var 7 mdr.
Gaia skriver: Min datter er 20 mdr. Og over endnu ikke igennem hver nat. Enn har hun tabt sutten, ligger forkert eller er tørstig. Vil sige at natten næsten er mærkelig hvis vi ikke har været oppe. Vi er nærmest mere trætte.
Min datter er 20 mdr. Og over endnu ikke igennem hver nat. Enn har hun tabt sutten, ligger forkert eller er tørstig. Vil sige at natten næsten er mærkelig hvis vi ikke har været oppe. Vi er nærmest mere trætte.
vores dreng er flaske barn og han sov først igennem da han var 1år....
og der var sov han fra kl 19 til 7 nu sover han fra 19 til 7-8-9 stykker det svinger
raca skriver: omkring et år... fast 3 år.... sådan har det været ved dem begge.. at sove igennem syntes jeg er blevet en form for status... se hvor godt jeg har gjordt det når mit barn kan sove igennem fra nyfødt.. blablabla... jeg har det ok med at mine ikke kunne sove igennem... de blev nat ammede til de var 1 år og derefter skulle de lige skifte seng nusses osv...
omkring et år... fast 3 år.... sådan har det været ved dem begge..
at sove igennem syntes jeg er blevet en form for status... se hvor godt jeg har gjordt det når mit barn kan sove igennem fra nyfødt.. blablabla...
jeg har det ok med at mine ikke kunne sove igennem... de blev nat ammede til de var 1 år og derefter skulle de lige skifte seng nusses osv...
Den ældste sov igennem fra ca 6-7mndr.
Den yngste er nu 25 mndr - og han sover igennem måske 3 ud af 7 nætter.
Glæder mig til vi når så langt, at jeg kan regne med at få min nattesøvn stort set hver nat.
vores første sov igennem da hun var 7 uger
den yngste omkring de 2½-3 mdr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128