Sove igennem - hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

lukasmor

Lukasmor skriver:

Vores søn sov igennem da Han var 2 måneder men pludselig skiftede det og i dag sover Han ikke igennem mere. Han er snart 11 mdr, sover sent og vågner 1-2 gang om natten. Det har Han gjort siden Han var 4 måneder tror jeg - vi er ved at være vant til det

Læser lige at børn officielt sover igennem hvis de sover over 5 timer i træk og hvis det er tilfældet så sover Han igennem men nej, ikke hele natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

kirsti

Noah er nu 5år 4mdr og 16dage og han sover stadig ikke igennem hver nat .g. Men nu er det daheldigvis kun en gang om natten fordi han vil indtil os, for indtil et år siden ca vågnede han op til 3gange fordi han var tørstig eller skulle tisse 

Anmeld

28. december 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Min møgunge var 14 måneder, da han kunne sove mere end 4 +.

Anmeld

28. december 2011

Pige2009

Highlander skriver:

Hvor tidligt begyndte jeres at sove igennem, og var det på amning, flaske eller begge dele ?

Laura sov faktisk først rigtigt igennem, da hun var 7 mdr.

Anmeld

28. december 2011

2babygirls

Highlander skriver:

Hvor tidligt begyndte jeres at sove igennem, og var det på amning, flaske eller begge dele ?

Dag 1
Men undtagelser ved vacciner, sygdom og tigerspring

Anmeld

28. december 2011

Koen.

Gaia skriver:

Min datter er 20 mdr. Og over endnu ikke igennem hver nat. Enn har hun tabt sutten, ligger forkert eller er tørstig. Vil sige at natten næsten er mærkelig hvis vi ikke har været oppe. Vi er nærmest mere trætte. 

Samme her både alder og det hele den anden dag sov hun dog fra 21-7 og wow det var mærkeligt

Anmeld

28. december 2011

B&J

vores dreng er flaske barn og han sov først igennem da han var 1år....

og der var sov han fra kl 19 til 7 nu sover han fra 19 til 7-8-9 stykker det svinger

Anmeld

28. december 2011

tinasmor

raca skriver:

omkring et år... fast 3 år.... sådan har det været ved dem begge..

at sove igennem syntes jeg er blevet en form for status... se hvor godt jeg har gjordt det når mit barn kan sove igennem fra nyfødt.. blablabla...

jeg har det ok med at mine ikke kunne sove igennem... de blev nat ammede til de var 1 år og derefter skulle de lige skifte seng nusses osv...

Anmeld

28. december 2011

Ciss

Den ældste sov igennem fra ca 6-7mndr.

Den yngste er nu 25 mndr - og han sover igennem måske 3 ud af 7 nætter.

Glæder mig til vi når så langt, at jeg kan regne med at få min nattesøvn stort set hver nat.

Anmeld

28. december 2011

Sommersko

vores første sov igennem da hun var 7 uger

den yngste omkring de 2½-3 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.