Sove igennem - hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår begyndte jeres baby at sove igennem

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

11.101 visninger
46 svar
0 synes godt om
27. december 2011

Highlander

Hvor tidligt begyndte jeres at sove igennem, og var det på amning, flaske eller begge dele ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

raca

omkring et år... fast 3 år.... sådan har det været ved dem begge..

at sove igennem syntes jeg er blevet en form for status... se hvor godt jeg har gjordt det når mit barn kan sove igennem fra nyfødt.. blablabla...

jeg har det ok med at mine ikke kunne sove igennem... de blev nat ammede til de var 1 år og derefter skulle de lige skifte seng nusses osv...

Anmeld

27. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka er 4 år og han vågner stadigvæk 5 ud af 7 nætter, hvor hans lillesøster på 2 år og 9 mdr. ikke vågner og har ikke gjort det siden hun var ca. 1 år.

Anmeld

27. december 2011

Highlander

raca skriver:

omkring et år... fast 3 år.... sådan har det været ved dem begge..

at sove igennem syntes jeg er blevet en form for status... se hvor godt jeg har gjordt det når mit barn kan sove igennem fra nyfødt.. blablabla...

jeg har det ok med at mine ikke kunne sove igennem... de blev nat ammede til de var 1 år og derefter skulle de lige skifte seng nusses osv...

Hvor mange timer skal de sove før man kalder det at sove igennem?

Ja du har nok ret. Jeg er så en af de heldige, min datter sover allerede igennem og hun er kun 2 måneder - så jeg spørger ikke for at prale hehe  men mere fordi det undrer mig at jeg kan være så heldig allerede at få min nattesøvn, og vil høre om det er normalt for mange?

Må hellere huske at sige 7-9-13 så hun bliver ved med det 

Anmeld

27. december 2011

louisevl

Min knægt begyndte at sove igennem, da han var 3 mdr.  Han kom på eget værelse da han var 3 mdr. og første nat sov han igennem...Han er nu 5½ mdr. og kan tælle på 2 hænder, hvor mange gange han har skullet spise om natten siden.... Kan dog ikke huske hvornår det sidst var, men det er et stykke tid siden...

Han er forresten flaskebarn....Men det er dog meget forskelligt, for han har en kusine og jeg ved at da hun var 8 mdr. sov hun ikke igennem...Hun var også flaskebarn....

Anmeld

27. december 2011

Gaia

Min datter er 20 mdr. Og over endnu ikke igennem hver nat. Enn har hun tabt sutten, ligger forkert eller er tørstig. Vil sige at natten næsten er mærkelig hvis vi ikke har været oppe. Vi er nærmest mere trætte. 

Anmeld

27. december 2011

Highlander

louisevl skriver:

Min knægt begyndte at sove igennem, da han var 3 mdr.  Han kom på eget værelse da han var 3 mdr. og første nat sov han igennem...Han er nu 5½ mdr. og kan tælle på 2 hænder, hvor mange gange han har skullet spise om natten siden.... Kan dog ikke huske hvornår det sidst var, men det er et stykke tid siden...

Han er forresten flaskebarn....Men det er dog meget forskelligt, for han har en kusine og jeg ved at da hun var 8 mdr. sov hun ikke igennem...Hun var også flaskebarn....

Det er jo bare herligt når de gider sove så godt om natten 

Anmeld

27. december 2011

louisevl

Highlander skriver:

Det er jo bare herligt når de gider sove så godt om natten 

Ja det er bare med at nyde det og så krydse fingre for at det ikke vender

Anmeld

27. december 2011

Kofoed.

Ved ikke hvordan jeg skal svare, men første gang un sov igennem var hun 10 dage. I de sidste 2 uger har hun sovet fra cirka 21 til 4, så mad og i seng igen til klokken 8. Så hun sover faktisk ikke rigtigt igennem (tidrummet er forkert), men hun sover oftes omkring de 8 timer og så oppe små 20 minutter og sover igen i 4 timer.

Anmeld

27. december 2011

Lunae

Highlander skriver:

Hvor tidligt begyndte jeres at sove igennem, og var det på amning, flaske eller begge dele ?

Camille er flaskebarn og sov igennem da hun var 5 uger og har gjort det lige sidn. Hun er 15 mdr i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.