Til jer med barn i dagpleje, har lige brug for noget hjælp )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

lycly

Mor-til-asta-09 skriver:

Vi fik tilbudt en plads, som vi så skulle hen og besøge... Også skulle vi ringe til dagplejepædagogen, for at godkende stedet.. Også efterfølgende skulle vi til et møde mere, hvor hun også var der så der kunne blive skrevet papir på start osv...

Okay, hvis jeg har forstået det ret, så får man først lov at besøge når der ER en ledig plads? Man kan ikke komme ud og besøge dem man er skrevet op til, før der er en plads?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Den lykkelige

LunaLykke skriver:

Okay, så man skal først sige ja til dagplejen INDEN man får lov at besøge? Så man kan ikke træffe et valg udfra sit besøg??

Nej.. jeg fik et brev og skulle godkende inden 3 hverdage.. men skulle først besøge hende ugen efter.. men de sagde at hvis kemien ikke er der skifter man jo bare.. men det fordi de skal lave papirer osv man udfylder på første besøg..

Anmeld

29. december 2011

lycly

Den lykkelige skriver:

Nej.. jeg fik et brev og skulle godkende inden 3 hverdage.. men skulle først besøge hende ugen efter.. men de sagde at hvis kemien ikke er der skifter man jo bare.. men det fordi de skal lave papirer osv man udfylder på første besøg..

Ja okay.. Min frygt er bare, at man ikke bryder sig om den man har fået plads hos, og så skal vente endnu længere tid på at der er en ledig plads hos en anden.

Anmeld

29. december 2011

Mor-til-asta-09

LunaLykke skriver:

Okay, hvis jeg har forstået det ret, så får man først lov at besøge når der ER en ledig plads? Man kan ikke komme ud og besøge dem man er skrevet op til, før der er en plads?

Nej det mener jeg ikke man kan... Da der er jo ingen grund til besøg, hvis de alligevel ikke har plads til dit barn...

Anmeld

29. december 2011

lycly

Mor-til-asta-09 skriver:

Nej det mener jeg ikke man kan... Da der er jo ingen grund til besøg, hvis de alligevel ikke har plads til dit barn...

Det er selvfølgelig rigtigt nok. Det kunne bare være meget rart, selv at have lidt indflydelse.

Anmeld

29. december 2011

Mor-til-asta-09

LunaLykke skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt nok. Det kunne bare være meget rart, selv at have lidt indflydelse.

Ja det er rigtigt... men vil sige du hurtigt får et indtryk når du kommer på første besøg..

Anmeld

29. december 2011

Den lykkelige

LunaLykke skriver:

Ja okay.. Min frygt er bare, at man ikke bryder sig om den man har fået plads hos, og så skal vente endnu længere tid på at der er en ledig plads hos en anden.

Ja det var også min.. men hun sagde til mig at jeg bare kunne få en anden plads fra samme dato.. der var en ledig 7 km væk.. men den he vi har fået ligger 10 min på gåben fra hvor vi bor.. så håber det bliver godt.. men er bare så meget i tvivl så kender din følelse..

Anmeld

29. december 2011

lycly

Den lykkelige skriver:

Ja det var også min.. men hun sagde til mig at jeg bare kunne få en anden plads fra samme dato.. der var en ledig 7 km væk.. men den he vi har fået ligger 10 min på gåben fra hvor vi bor.. så håber det bliver godt.. men er bare så meget i tvivl så kender din følelse..

Ja, vi må da håbe det bliver godt så. Det er jo vigtigt at man er tryg, man skal trods alt efterlade sit barn der i en del timer hver dag!

Anmeld

29. december 2011

morethanperfect

LunaLykke skriver:

Var I kun skrevet op til en da?

Ja det var vi

Vi har så mange Dp 'ere i min by med få børn i , så vi var sikre på der var plads

Anmeld

29. december 2011

Den lykkelige

LunaLykke skriver:

Ja, vi må da håbe det bliver godt så. Det er jo vigtigt at man er tryg, man skal trods alt efterlade sit barn der i en del timer hver dag!

Ja lige præcis.. men lige nu synes jeg bare det er SÅÅÅÅ svært.. en anden fremmed kvinde skal være meget mere sammen med min datter end jeg selv skal.. øv.. men sådan er det jo..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.