Altså.. det der med sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Darling<3

40-60 minutter hver gang, 3-4 gange om ugen

Klager ikke over min mand og vores lyst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Oh yes. Det er meget ærgerligt!

Hvad pokker er der sket

Anmeld

28. december 2011

Anonym

Har svaret 5-10 min. da manden som regel har travlt med at gøre sig færdig og ikke kan holde særlig længe  dette har skam også gjort at jeg tit slet ikke gider, og det kan han slet ikke forstå.

ikke det, min mand prøver virkelig; jeg elsker når han slikker mig, men jeg kan bare ikke komme, og så kommer jeg i tanker om det og mister lysten igen 

Der er jo faktisk rigtig mange kvinder som har det samme problem som dig! Det kan skyldes at du fysisk har svært ved at få en orgasme, eller det kan skyldes en psykisk barriere, som gør det svært for dig at give dig helt hen til nydelsen.

Men det kan helt sikkert hjælpe at bruge en kraftig klitorisvibrator og samtidig stimulering af g-punktet med en finder eller evt. samleje. En finger i nummeren samtidig gør altså også underværker (og jeg ved godt at mange sikkert stejler her, men det er altså helt naturligt at stimulering af anus giver nydelse både for mænd og kvinder. Og mange mænd tænder på det, sikkert flere end dem som tør indrømme det, både når det gælder om at give og modtage).

Jeg håber ikke jeg har trådt nogle over tæerne med mit direkte indlæg. Jeg ved bare at det har hjulpet flere kvinder at prøve! Jeg selv har aldrig haft problemer med at få orgasmer, men med ekstra stimuli kan jeg komme mange gange under sex og også få multiple-orgasmer. Så det kan altså varmt anbefales

Meld gerne tilbage, hvis det virker, nu muligheden for at være anonym byder sig  Jeg ved godt at det kan tage tid og ikke nødvendigvis virker første gang (jeg tror desuden det er vigtigt ikke kun at gå efter orgasmen, men at forsøge at nyde selve akten hele vejen igennem).

Anmeld

28. december 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

Jeg vil overveje det med en psykolog igen da jeg også er sikker på at der er nogle ting der er blevet tricket af graviditetenog det at blive mor.

Jeg tror bare der er rigtig mange ting der spiller ind i forhold til min manglende lyst. Dels min baggage, dels mine smerter (lider af en kronisk sygdom der giver mig mange smerter), dels bivirkninger fra min medicin som bla. gør mig rigtig træt og så vores forskelligheder i lystafdelingen.

Det kan bare virke så overvældende at man ikke ved hvor man ska starte og slutte

Men det er vel bare at vælge et sted.

Tusind tak for dine svar

Du er velkommen til at skrive en pb til mig, hvis du bor i København eller storkøbenhavn, så kan jeg muligvis anbefale dig en dytig psykoterapeut!

Anmeld

28. december 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

Tusind tak for at du tager dig tid til alle dine gode svar. Jeg tager hermed dine råd til mig. Endnu engang tak for hjælpen!

Ja det er nemlig smadder godt at fjerne fokus fra sexen! Det kan blive SÅ tabubelagt og forknudret og forbundet med så megen dårlig samvittighed og negative forventninger, at det bare falmer helt!

Prøv evt. også med en aftale om at I IKKE MÅ have sex i fx en måned. Men at I skal give jer tid til nus og kærtegn (på en måde som du kan acceptere og have det godt med selvfølgelig), til at ligge i ske og til at ligge mave mod mave/bryst mod bryst og bare mærke hinanden og følge hinandens åndedrag.

Men UDEN at I må have sex. Her virker det altid helt fantastisk, fordi det at vi ikke må netop giver mig lyst... Det fjerner presset!

Anmeld

28. december 2011

Anonym

Gid jeg kunne svare på det!! Min kæreste og jeg har ikke haft sex i snart 2 år... Kan dårligt huske hvordan man gør og heller ikke hvor længe det tager hehe

Anmeld

31. december 2011

Anonym

Anonym skriver:

må man spørge, hvordan I har har fået det til at fungere? 

Ja da, han stikker et par fingre op i mig, hvor den bløde side af fingrene vender op mod mit g-punkt og bevæger dem ud og ind. Her hjælper jeg ham med at finde den rytme der stimulerer bedst og jeg stimulerer selv klitoris samtidig med.. VILDE ORGASMER AT FÅ med øvelse...

God fornøjelse...

Anmeld

31. december 2011

Anonym

Anonym skriver:

Mit problem ligger slet ikke i at jeg ikke kan få orgasme for det kan jeg sagtens og op til flere hver gang. MEN jeg har slet ikke lyst til at få dem eller blive rørt ved på den måde. Jeg væmmes ved det. Så det med at nogle siger at man bare skal igang virker heller ikke her. Har forsøgt flere gange og bare bidt i det sure æble, men har ligget med en knude i maven fra start til slut og bare haft lyst til at kaste op og tude bagefter

Stakkels min mand altså.. Føler mig bare som den værste kone ever!

Ej, øv at du har det sådan. Synes du skal få noget hjælp. For der må være en årsag til dine følelser..

KÆMPE krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.