Har svaret 5-10 min. da manden som regel har travlt med at gøre sig færdig og ikke kan holde særlig længe
dette har skam også gjort at jeg tit slet ikke gider, og det kan han slet ikke forstå.
ikke det, min mand prøver virkelig; jeg elsker når han slikker mig, men jeg kan bare ikke komme, og så kommer jeg i tanker om det og mister lysten igen 
Der er jo faktisk rigtig mange kvinder som har det samme problem som dig! Det kan skyldes at du fysisk har svært ved at få en orgasme, eller det kan skyldes en psykisk barriere, som gør det svært for dig at give dig helt hen til nydelsen.
Men det kan helt sikkert hjælpe at bruge en kraftig klitorisvibrator og samtidig stimulering af g-punktet med en finder eller evt. samleje. En finger i nummeren samtidig gør altså også underværker (og jeg ved godt at mange sikkert stejler her, men det er altså helt naturligt at stimulering af anus giver nydelse både for mænd og kvinder. Og mange mænd tænder på det, sikkert flere end dem som tør indrømme det, både når det gælder om at give og modtage).
Jeg håber ikke jeg har trådt nogle over tæerne med mit direkte indlæg. Jeg ved bare at det har hjulpet flere kvinder at prøve! Jeg selv har aldrig haft problemer med at få orgasmer, men med ekstra stimuli kan jeg komme mange gange under sex og også få multiple-orgasmer. Så det kan altså varmt anbefales 
Meld gerne tilbage, hvis det virker, nu muligheden for at være anonym byder sig
Jeg ved godt at det kan tage tid og ikke nødvendigvis virker første gang (jeg tror desuden det er vigtigt ikke kun at gå efter orgasmen, men at forsøge at nyde selve akten hele vejen igennem).
Anmeld